fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: מיזם קהילתי חדש הושק במליאת העיר

בראשון האחרון הושק מיזם מדד קבילתי במליאת העיר מעלות תרשיחא במטרה לשתף את התושבים בתכניות העבודה לשנת 2022
מליאת העיר מעלות תרשיחא | צילום: דוברות מעלות תרשיחא
מליאת העיר מעלות תרשיחא | צילום: דוברות מעלות תרשיחא

מנכ"לית רשת המתנ"סים במעלות תרשיחא מרינה רוזנר ומנהלת שלוחת תרשיחא וואפא ג'מול, הציגו את המיזם בפני הנוכחים: ראש העיר ארקדי פומרנץ, ובהשתתפות סגן ראש העיר חמד נעים, מנכ"ל העירייה אמנון אשל אסולין, מנהל מחוז צפון בחברה למתנ"סים משה חזות, סגנו מרדכי ביטון ויו"ר הנהלת המתנ"ס יוסי פרנקו.

מדובר בסקר שיופץ השבוע בין תושבי העיר, במטרה לקבוע מדד קהילתי. בשלב הראשון הופצו שאלונים אותם צריכים תושבי העיר לענות. אחרי קבלת הממצאים ייבנו תוכניות עבודה, כשהמטרה היא שתוכניות העבודה יחלו לפעול בשנת 2022.

ראש העיר, ארקדי פומרנץ הודה לנוכחים ואמר: "מניתוח השאלונים נוכל לקדם פרויקטים קהילתיים, זה למעשה שיתוף פעולה בין התושבים, העיר וכל מחלקות העירייה שנועד לבדוק איך התושבים רוצים לראות את העיר שלהם. לא מדובר בסקר שביעות רצון אלא מעורבות ועבודה קהילתית".

מנהל מחוז צפון בחברה למתנ"סים, משה חזות: "החברה למתנ"סים עושה כל שנדרש במעלות תרשיחא. מדובר בבחינת דד קהילתיות. החברה הישראלית לא תהיה אותו הדבר ביום שאחרי הקורונה והסקר הוא מעין תוכנית עבודה שנפעל לפיה. מדובר בסקר ראשון מסוגו בעולם, הנותן לנו כיוון דרך וכל הגורמים העירוניים ישלבו ידיים כדי שזה יצליח".

יו"ר הנהלת המתנ"ס, יוסי פרנקו: "זו הפעם הראשונה שייעשה תכנון עירוני על בסיס צרכי הקהילה. עד היום הביאו יועצים חיצוניים ופה יש הזדמנות לעשות דברים מתמטה. התקווה שלי היא שהמתנ"ס הקהילתי ייקח חלק בהובלת הפרויקט כי הייעוד שלו הוא לשרת את תושבים בצורה הקהילתית הטובה ביותר".

 

מליאת העיר מעלות תרשיחא | צילום: דוברות מעלות תרשיחא
מליאת העיר מעלות תרשיחא | צילום: דוברות מעלות תרשיחא
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות