fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחאת הדגלים השחורים גם בכרמיאל

מחאת הדגלים השחורים הגיעה אתמול לכרמיאל תחת הסלוגן "מצילים את המדינה, נלחמים בשחיתות"
מחאת הדגלים השחורים הכניסה לכרמיאל צילום שולטי רגב

מחאת הדגלים השחורים בכרמיאל:

כאלף בני אדם הפגינו אמש בכיכר רבין בתל אביב במסגרת מחאת "הדגלים השחורים".

המפגינים, לבושים בחולצות שחורות, החזיקו דגלים ושלטים ומחו על הפגיעה בדמוקרטיה, לדבריהם, ועל המשא ומתן הכושל להקמת ממשלה בין בנימין נתניהו לבני גנץ.

המפגינים נשאו שלטים שבהם נכתב: "מצילים את המדינה, נלחמים בשחיתות".

יו"ר יש עתיד-תל"ם יאיר לפיד, שנאם בהפגנה בכיכר רבין אפיין את המחאה:  "בשחיתות לא נלחמים מבפנים. אם אתה בפנים, אתה חלק ממנה. אנחנו פה כדי להגיד שלעולם לא נכנע. יותר מדי אנשים טובים כבר נכנעו. מספרים לעצמם סיפורים. אומרים: "אנחנו נלחם מבפנים". לא תלחמו מבפנים".

באזור הגליל התארגנה קבוצת פעילים במחאת הדגלים השחורים מכרמיאל ויישובי משגב, שנבצר מהם להגיע עד לתל-אביב, למשמרת מחאה, לאות הזדהות עם המאבק למען הדמוקרטיה, בצומת הכניסה הראשי לכרמיאל.

"אחרי שהתברר לנו שיהיה מורכב לנסוע עד תל-אביב, החלטנו להפוך את הבעיה להזדמנות. הוכחנו לעצמנו שאפשר למחות נגד הניסיונות למוטט את יסודות הדמוקרטיה, גם מהצפון". כך שולטי רגב מהיישוב תובל.

אחד המארגנים של משמרת המחאה, הסופר אילן שיינפלד תושב תובל, לא השתתף, אחרי שהוא עצמו מצוי בקבוצת סיכון בנוסף להיותו הורה יחידני לתאומים קטנים.

מוחאת הדגלים השחורים בצומת הכניסה לכרמיאל צילום: שולטי רגב

לדברי המשתתפים: "אנחנו מוחים עם דגלים על אי התנועה בצומת כרמיאל מרכז למען הגנה על הדמוקרטיה הישראלית, אותה מנסים לדרוס למען הנאשם הלאומי, זה שמנסה לתפוס אותנו, אזרחי ישראל, בני ערובה, תוך שהוא מספר את סיפור הקורונה על מצב חירום לאומי עולמי. כשהאג'נדה שלו היא בעצם התחמקות מאימת הדין, האם הוא כבר יודע בעצם שהוא, אשם?"

בין המשתתפים: דובי אביגור מרקפת, חנה בן יוסף מעצמון, אמנון ירון, ליאורה וולודרסקי, אופיר פוגל, חנה רגב ושולטי רגב מתובל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות