fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוסדות התרבות בגליל המערבי הוארו אמש באדום במחאה על השבתתם

עולם התרבות בארץ הצטרף אמש מוצ"ש (26/12) למיזם Red Alert העולמי והאיר את מוסדות התרבות באדום, כמחאה על השבתת המופעים
מוזיאון בית לוחמי הגטאות מואר באדום | צילום: אייל יוסף
בחודשים האחרונים עובדי הבמה, תאורנים, טכנאים, תפאורנים ושחקנים ברחבי העולם, מאירים באדום את חזיתות המבנים של כל מוסדות התרבות התיאטראות, היכלי המופעים ובתי האופרה, כדי להזכיר לעולם כולו שעולם התרבות סגור כמעט שנה.
היכל התרבות כרמיאל מואר באדום | צילום בן רודלהיים
חלק גדול מהעובדים בתחום הינם עצמאים, אינם מקבלים שכר וחלקם הגיעו לפת לחם, גם העובדים השכירים נמצאים בחל"ת ממושך ואינם יודעים אם יהיה להם לאן לחזור בסיומו.
היכל התרבות במעלות תרשיחא מואר באדום | צילום: שלמה שרביט
בארצות רבות הצוותים הטכניים נקטו יוזמה והחליטו להאיר באדום את מקומות עבודתם הסגורים במסגרת פרוייקט Red Alert.
אמש במוצ"ש (26/12) גם ישראל מצטרפת למהלך הבין לאומי ולערב אחד הוארו מוסדות התרבות במדינה באדום, כתזכורת ל-200,000 יוצרים, שחקנים, זמרים, טכנאים, תאורנים ועובדי במה היושבים בבית מיואשים וללא פרנסה.
היכל התרבות בנהריה | באדיבות עופרה אלקיים
גם היכלי התרבות בנהריה, במעלות תרשיחא, בכרמיאל, מוזיאון בית לוחמי הגטאות ומבנה עיריית עכו(היכל התרבות בשיפוץ) הוארו בשעה 18:00 יחד עם כל מוסדות התרבות בארץ, כאות הזדהות עם עולם התרבות המושבת כמעט שנה ברציפות.
עיריית עכו | צילום דוברות העיריה
יזמו וארגנו את המהלך בכל רחבי הארץ מעצבים,תאורנים, חברות הגברה, מפיקים, שחקנים, במאים ועוד, הקוראים למקבלי ההחלטות לא לשכוח את הציבור הגדול והחשוב שיושב חסר תעסוקה ומחכה לפתרון.
התרבות היא נשמת אפה של החברה שלנו ואסור לנו להשאירה בצד.

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות