fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע "חוף בטוח" נערך בחופי הים בגליל המערבי

בעקבות מקרי הטביעה במהלך הקיץ ברחבי הארץ התקיים מבצע הסברה בחופי הגליל המערבי, תחת הכותרת "חוף בטוח", בשיתוף פעולה בין המרכז הרפואי לגליל, עיריית נהריה, מועצה אזורית מטה אשר וארגון בטרם לבטיחות ילדים
הסברה מצילת חיים. מרלי, דוידוביץ' ונציגי המרכז הרפואי לגליל צילום: באדיבות המרכז הרפואי לגליל

במסגרת מבצע ההסברה, הוקמו בחופי הים באזור הגליל המערבי עמדות בהן הדגימו צוותים סיעודיים ומדריכי החייאה מהמרכז הרפואי לגליל כיצד לבצע החייאת ילדים ומבוגרים, חולקו פלאיירים עם טיפים שונים וניתנו הסברים על בטיחות ילדים והסכנות השונות, בעיקר בקרבת מים.

באירוע, שהתקיים בחמישה חופים בנהריה ובמועצה אזורית מטה אשר (סוקולוב, גלי גליל, אכזיב, בצת ושבי ציון), ביקרו ראש עיריית נהריה רונן מרלי, ראש מועצה אזורית מטה אשר משה דוידוביץ', סגן המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לגליל דרור פאר, ומפקחת אגף ילדים במרכז הרפואי לגליל סמדר אוקמפו, שהובילה את הפעילות. כמו כן, השתתפה בפעילות מנהלת מרחב צפון של ארגון בטרם, גליה שפריר ציונוב.

ראש עיריית נהריה, מרלי: "מדובר בשיתוף פעולה חשוב בין כלל הגורמים כדי להביא להעלאת המודעות בקרב הציבור בחשיבות הכניסה לים רק בחופים מוכרזים, בהם ישנם שירותי הצלה. אני שמח שניתנה לתושבינו אפשרות לקבל מידע בנושא ולהתנסות בסדנאות החייאה, שנועדו להציל חיים".

ראש מועצת מטה אשר, דוידוביץ': "אני שמח על שילוב הכוחות בין הרשויות, ארגון בטרם והמרכז הרפואי במבצע חשוב זה. חופי מטה אשר הם מהיפים בארץ ואני שמח על ההגעה אליהם לבילוי והנאה, אך אני שב וקורא לציבור: יש לשחות רק בחוף מוכרז עם שירותי הצלה פעילים. נמשיך לקיים הסברה באופן תדיר כדי לחדד את חשיבות העניין עבור התושבים".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' ברהום, מסר כי הוא מברך על מבצע ההסברה החשוב, שמטרתו להציל חיים ולהביא למודעות הציבור את החשיבות הגדולה שבמניעת טביעה.

לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות