fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבחנים בבראודה במגבלות הקורונה

ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה בישראל, מאלצת את המוסדות האקדמיים לבצע התאמות ושינויים בכדי לצלוח את תקופת המבחנים, שהחלה השבוע
אורט בראודה קמפוס_המכללה צילום אלכס הובר

מבחנים בבראודה במגבלות הקורונה

ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה בישראל, העלייה המדאיגה בתחלואה ושורת ההגבלות שנחתו בימים האחרונים על המשק הישראלי, מאלצים גם את המוסדות האקדמיים לבצע התאמות ושינויים בכדי לצלוח את תקופת המבחנים שהחלה השבוע.

במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה לא המתינו לרגע האחרון וכבר מפרוץ הגל הראשון החלו בשורה ארוכה של מהלכים, ברמה האקדמית וברמה התשתיתית, על מנת להכשיר את המכללה ולאפשר לסטודנטים שגרת לימודים תקינה, ככל הניתן, בתוך המציאות החדשה והמורכבת.

לקראת תקופת הבחינות, שהחלה השבוע, החליטה המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה על שורה ארוכה של פעולות שיקלו על הסטודנטים ויאפשרו גמישות בתוך המעבר לבחינות מקוונות, כפי שהוחלט ע"י ועד ראשי המוסדות האקדמיים בשבוע שעבר. הסטודנטים יוכלו להיבחן בשלושה מועדי בחינות (כל סטודנט יוכל לבחור את שני המועדים המועדפים עליו). סה"כ צפויים להיבחן בתקופת הבחינות הקרובה במכללה כ-3000 סטודנטים. המקצועות בהם ייבחנו הכי הרבה סטודנטים הם הנדסת תכנה, הנדסת מכונות והנדסת חשמל ואלקטרוניקה.

מתכונת הבחינות שונו בחלק מהמקצועות כדי להתאימן למתכונת המקוונת. לצורך כך נעזרים המרצים במערך התמיכה הפדגוגי והטכנולוגי של המכללה. מערך זה פועל על מנת לשמור על טוהר הבחינות, וכן, סטודנטים התבקשו גם למלא קוד כבוד לפני תחילת תקופת הבחינות המקוונות.

כמו כן, בשבוע שעבר הוגש פטנט אודות מערכת ההשגחה על בחינות מקוונות שמפתחת המכללה וזיכה אותה במקום הראשון בתחרות ארצית בקרב כלל המוסדות האקדמיים למציאות פתרון ממוחשב שייתן מענה מלא, ישים וחסכוני לשמירה על טוהר המידות בבחינות מרחוק. צוות פרויקט מיוחד שיורכב מסטודנטים להנדסת תוכנה ומנחה יפעל בחודשים הקרובים לפיתוח אב-טיפוס של האפליקציה, שבתקווה יוכל להיות מוטמע כפיילוט במכללה כבר בשנה הקרובה.

 

פרופ' אריה מהרשק צילום אלכס הובר

היערכות לשנה הבאה

המכללה נערכת לאפשרות של סמסטר מקוון נוסף ובוחנת אפשרויות של קורסים מקוונים והנחיות סטודנטים, כולל דרכי הערכה חלופיות. בנוסף משקיעה המכללה משאבים לשיפור מערך הלמידה המקוונת על מנת להיות מוכנים במידה ומתכונת הלמידה מרחוק תימשך.

מסלולים חדשים שייפתחו בשנה"ל הקרובה במכללה הם התכנית ללימודי תואר ראשון במדעי הרפואה, אליה נרשמו כעשרה סטודנטים לפי שעה.

שורה ארוכה של שינויים התבצעו גם ברמה התשתיתית לרבות תליית שלטים ברחבי הקמפוס עם הנחיות התנהגות והתנהלות בזמן קורונה, פיזור מתקני אלכוג'ל, ביצוע חיטוי כללי בכל המבנים והכיתות באופן שוטף, סימון מקומות ישיבה במרחבים הציבוריים, רישום ומעקב אחר הבאים והיוצאים ועוד.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות