fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאיצים את המכרז להקמת בית חולים בכרמיאל

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי נפגש השבוע בירושלים עם שר הבריאות, יולי אדלשטיין בנושא קידום העיר כרמיאל ובעיקר האצת תכנון ויציאה למכרז של בית החולים השיקומי/אמבולטורי שיבנה בעיר
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי ושר הבריאות יולי אדלשטיין | צילום: דוברות עיריית כרמיאל
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי ושר הבריאות יולי אדלשטיין | צילום: דוברות עיריית כרמיאל

ראש העיר משה קונינסקי: "אני בטוח בכך שיש לנו שותף וחבר אמיתי שמוכן לקדם את צרכי העיר כרמיאל! אני חייב לציין כי השר יולי אדלשטיין עושה עבודה מדהימה במשרד מאז כניסתו לתפקיד הנותנת את אותותיה בכל המדינה עם הירידה בתחלואה!"

עיריית כרמיאל פרסמה לאחרונה כי המרכז הרפואי החדש בכרמיאל, שבתחילה תוכנן להיות שיקומי גריאטרי, אמור כעת עפ"י התכנון לשנות את ייעודו בהמשך למרכז רפואי כללי והוא עתיד להיבנות בכניסה המערבית לעיר בין רחוב דרור לכביש 85.

עוד נמסר מעיריית כרמיאל, כי בימים אלו שוקדים צוותים מיוחדים במשרד הבריאות, במשרד האוצר וברשות מקרקעי ישראל (רמ"י), על הכנת תוכנית בינוי חדשה שתאושר במהלך 2021, כאשר לאחר אישורה יוצא מכרז לבינוי והפעלה של המרכז הרפואי בכרמיאל.

יצוין כי בתחילת הקדנציה הנוכחית מינה ראש העיר, משה קונינסקי, את ממלאת מקומו, טניה מזרסקי, להוביל את הקמת בית החולים בכרמיאל. לאחר שכאמור לפני כחמש שנים קיבל ראש העיר הקודם עדי אלדר, התחייבות משר הבריאות דאז, יעקב ליצמן, להקים בית חולים שיקומי גריאטרי. הקמת בית החולים אף יצאה למכרז של רשות מקרקעי ישראל שבוטל לנוכח כשל בניסוחו.

בשבועות האחרונים, הושגו הסכמות רחבות ובראשן שינוי ייעודו ממרכז רפואי שתוכנן להיות שיקומי גריאטרי לכל הגילאים כולל ילדים ובהמשך הכנת תוכנית לבית חולים כללי שתצטרף לתמ"א 49, כולל מכוני אבחון, מעבדות מחקר ועוד.

עפ"י התכנון, בית החולים החדש בכרמיאל יכלול בשלב א' – 350 מיטות שיקום, בשלב ב' יתווספו 100 מיטות שיקום ועוד 450 מיטות בשלב ג'. מדובר על תוספת של 100 מיטות כבר בשלב הראשון מהתוכנית הראשונית והשירות הרפואי לכלל הגילאים ולא רק גריאטרי.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות