fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור לסרי גייס תרומה של 497 מחשבים עבור ילדי מעלות

ליאור לסרי ממעלות, פנה לשר החינוך יואב גלנט, וביקש ממנו סיוע בגיוס מחשבים עבור ילדי מעלות. השר נענה בחיוב ו-497 מחשבים יחולקו בימים הקרובים לתלמידים.
ליאור לסרי עם שר החינוך יואב גלנט | צילום: באדיבות ליאור לסרי
ליאור לסרי עם שר החינוך יואב גלנט | צילום: באדיבות ליאור לסרי

ליאור לסרי, פעיל ליכוד ותיק ומוכר ממעלות, הצליח לגייס תרומה של 497 מחשבים עבור ילדי מעלות. המחשבים יסייעו לתלמידים אשר זקוקים לכך, להשתלב במערכת החינוך הדיגיטלית, שפועלת בשנה האחרונה עקב התפשטות נגיף הקורונה.

לסרי, ששמע מפי תושבים רבים ממעלות על המצוקה של ילדיהם, קבע פגישה דחופה עם שר החינוך, יואב גלנט, במהלכה הציג בפניו את המחסור החמור במחשבים שיחברו את התלמידים למערכת החינוך. השר גלנט נענה מיד לבקשה ובימים האחרונים הועברו המחשבים לתלמידים הנזקקים.

שר החינוך, יואב גלנט: "שיתוף הפעולה שלי עם ליאור לסרי הוא ארוך שנים, עוד מתקופת היותו סגן שר ראש העירייה במעלות. כשליאור הגיע אליי למשרד והציג בפניי את הצורך של ילדי מעלות למחשבים, נעניתי מיד בחיוב. אני מודה לו ומעריך את פעילותו למען ילדי מעלות ומאחל להם הצלחה בהמשך לימודיהם".

לסרי: "ההיכרות שלי עם השר יואב גלנט היא רבת שנים. השר גלנט פעל בנחרצות וביתר שאת להגדיל את התקציבים לעיריית מעלות ואני מודה לו על כך. גם הפעם, כשהגעתי לפגישת עבודה בכנסת, הסברתי לו את הצורך הדחוף והמידי לצמצום הפערים בין ילדי הפריפריה לילדי המרכז ועל כך שצריך לפעול למען שוויון הזדמנויות. השר מיד הפעיל את הצוות המקצועי, ופעלנו כולנו יחד, כדי לגייס כמות מכובדת של מחשבים אשר יאפשרו לתלמידים ולסטודנטים ממעלות להשתמש באמצעים דיגיטליים כדי ללמוד. בשם כל התלמידים וההורים, אני מודה לשר גלנט על ההיענות המהירה ובאותה הזדמנות אני גם מאחל לתלמידים חזרה מהירה לשגרה ושנת לימודים פורייה ומוצלחת".

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות