fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: כתב אישום נגד שודד תלמידת התיכון

חקירה מאומצת הובילה להגשת כתב אישום בגין ניסיון שוד של תלמידת תיכון בכרמיאל

החקירה המאומצת החלה לפני שבוע (23/6) עם קבלת ההודעה בשעות הבוקר במוקד 100 של המשטרה אודות ניסיון שוד שבוצע כלפי תלמידת בית ספר בעיר כרמיאל

תזכורת: בשבוע שעבר בשעות הבוקר, בחניון האחורי של בית הספר התיכון פסגות בעיר כרמיאל, צעדה תלמידת תיכון בת 17 לעבר בית הספר. לפתע הגיח גבר מאחוריה ודחף אותה. הנערה נפלה לרצפה. האיש ניסה לקחת ממנה את הטלפון הנייד.

התלמידה הצליחה לקום והחלה לרוץ לעבר בית הספר. בתוך כך החשוד עזב את המקום מבלי שהצליח לגנוב ממנה את הטלפון הנייד.

כוחות משטרה הוזעקו למקום, גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה לאיתור זהותו של החשוד ומעצרו. תוך שעה עצרו השוטרים את החשוד תושב העיר, בן 28, בביתו, והביאו אותו לתחנת המשטרה לחקירה.

המעצר הסתייע בזכות עדותה של התלמידה בנוסף, נאספו ממצאים שכללו סרטוני אבטחה מהאזור שאפשרו איתור זהותו של החשוד והתחקות אחר מסלול בריחתו.

לאחר המעצר החלה החקירה ממנה עלה, כי האירוע התרחש כאשר הקורבן הייתה בדרכה לבית הספר, בשביל הסמוך לגן משחקים באזור בתי מגורים. החשוד התקרב לעברה  בזמן שהיא שוחחה בטלפון הנייד, ניסה לקחת ממנה את הטלפון תוך שהוא דוחף  אותה ומפיל לרצפה. היא החלה לרוץ לעבר בית הספר אז החשוד נמלט מהמקום.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בהתאם לבקשת המשטרה על ידי בית המשפט והיום (30/6) לאחר חקירה זריזה ומקצועית תגיש פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגדו בבית המשפט המחוזי בחיפה.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות הפוגע בביטחון התושבים וברכושם ותפעל תוך שימוש במגוון אמצעי חקירה במטרה לאתר את אותם עבריינים, להביאם לדין ובכך להגביר את תחושת הביטחון של הציבור ולשמור על ביטחונו ושלומו".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות