fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל כואבת את לכתו של איש העסקים מוטי מרציאנו

איש העסקים והנדל"ן מוטי מרציאנו נפטר הבוקר (ג') בגיל 58, מרציאנו תרם רבות לקהילה והיה איש מוכר ואהוב בכרמיאל. הלווייתו תתקיים בשעה 14:30 בבית העלמין כרמיאל.
מוטי מרציאנו | צילום: מתוך הפייסבוק
מוטי מרציאנו | צילום: מתוך הפייסבוק

מוטי מרציאנו, נפטר הבוקר בטרם עת, בגיל 58. מרציאנו היה איש משפחה יקר, חבר אהוב ואיש נתינה לקהילה, הביא את תרומתו הרבה לתעשייה בכרמיאל.

אלון אזולאי, איש עסקים ויו"ר קבוצת תגלית בכרמיאל:  "מוטי חברי היקר, לדבר עלייך בלשון עבר מבחינתי זה הלם מוחלט! רק שבוע שעבר נפגשנו ודיברנו על העיר כרמיאל וכמה הייתה לך חשובה ויקרה. מוטי, אין מילים שיכולות לתאר כמה תחסר בנוף הכרמיאלי ולאנשים שעטפו אותך תמיד בחום כראוי לאדם החם שהיית. נוח על משכבך בשלום חבר יקר".

החברים מהעיר מספרים: "איזה צדיק הלך, איזה איש טהור והלב הכי ענק שיש. עשה בסתר למען מאות אנשים"

עו"ד חיים שוקרני: "זכיתי להכיר אדם מיוחד, תורם נדיב, איש אשכולות. לא אשכח את ברכת הדרך והחיזוקים במסגרת פועלי, משפחת שוקרני כואבת את כאב המשפחה ושולחת תנחומים"

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי: "היום איבדתי חבר, מוטי מרציאנו. אדם שהיה "מותג" לנתינה ותרומה לקהילה (בסתר), אבל יותר מכל על תרומתו לפיתוח, עידוד וקידום התעשייה והעסקים בכרמיאל. איש חזון שלמדתי ממנו רבות!, לפני כשעה סיימנו ישיבת בינוי עיר לאישור תכניות בינוי להקמת שני מפעלים חדשים שמרחיבים את פעילותם בעיר ושל מתחם תעסוקה הייטק חדש- "פארק המדע" פארק תעסוקה הצמוד למכללת בראודה! שלוש התכניות הן בשורה לתעשייה והתעסוקה בעיר. לכן מוטי היקר כמי שהפיתוח הכלכלי של כרמיאל היה כה חשוב לו אני מקדיש לך את שלוש התכניות הללו ,אני בטוח שאתה שם למעלה גאה בי ובעיר שאהבת! מפעל אלסטומר בגודל 1700 מ"ר שעוסק בפיתוח, יצור וציפוי בפולואריתן, מפעל אום פתרונות בגודל 2500 מ"ר המייצר ספקי כוח ומערכות אנרגיה. מתחם המדע בהיקף של כ 70000 מ"ר הייטק וביוטכנולוגיה (פרטים בקרוב). משתתף בצער המשפחה ושולח בשמי ובשם תושבי כרמיאל את תנחומי. מוטי – חבר אתה חסר."

 

הלווייתו של מוטי מרציאנו ז"ל, תתקיים היום בשעה 14:30 בבית העלמין בכרמיאל.

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות