fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: הבוקר(רביעי) נחנכה חווה חקלאית חינוכית חדשה בעיר

תלמידי כרמיאל זכו הבוקר בחווה חקלאית חדשה, מנהלי בתי הספר בעיר אמורים להקצות שעות לטיפוח החווה ע"י התלמידים בעיר
חנוכת חווה חקלאית בכרמיאל | דוברות משרד החינוך מחוז צפון

בטקס מרגש בהשתתפות מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך ד״ר אורנה שמחון, ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי, ראש אגף החינוך בעיר, אודי איזק, הממונה על החוות החקלאיות במחוז, בתיה אמסלם, מנהלי החווה החקלאית לדורותיהם ומנהלי בתי הספר בעיר, נחנכה הבוקר(רביעי) החווה החקלאית החדשה בעיר כרמיאל.

הבוקר נפתח בסיור בחווה הכוללת בתי גידול שונים, שדות ירק, גן חי וגן ארכיאולוגי ובסיומו קביעת מזוזה.

ד"ר אורנה שמחון: "חווה חקלאית זו תפיסת עולם, בראשית דרכי, היו במחוז מעט חוות וכיום יש כבר 16 חוות חקלאיות. החווה כאן מסמלת את החזון והחלום, כפי שחווה חקלאית צריכה להיות. יש כאן ייחודיות ויצירתיות, לצד הגידולים גן חי וגן ארכיאולוגי, שילוב של ישן וחדש, כאשר גם נושא הקיימות דומיננטי בחווה".

הוסיפה הד"ר שמחון ואמרה: "החווה מאפשרת לתלמידים מהגן ועד יב׳ להגיע וללמוד חקלאות מודרנית, שישראל ידועה בה. אני מצדיעה למנהיגות העירונית על דרכה והתנהלותה ומודה לראש העיר על החברות והשותפות. תודה למנהלי החווה לדורותיהם שמשלב החזון ועד הגשמתו שילבו ידיים. אני קוראת מכאן למנהלי בתי הספר בעיר להקצות שעות ולשלוח לכאן את התלמידים, כי יש כאן ערך המפתח שייכות בנוסף לערכים אחרים״.

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי:"יום חג היום, כרמיאל משקיעה רבות בחינוך והקורונה שינתה תפיסות עולם. כבר לא רק כיתה, כסא ושולחן, זהו מתחם הוליסטי חינוכי שיפעל גם בשעות אחר-הצהריים ויהפוך למרכז קהילתי לכל דבר. אני מודה למנהלת המחוז על נוכחותה ולכל השותפים להקמת החווה והגשמת החזון".

 

 

 

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות