fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית מודיעה: פריחה מחודשת של מרפאת חבצלת

מרפאת כללית חבצלת בכרמיאל, חודשה לחלוטין בשיפוץ מקיף שערכה כללית לרווחת המטופלים. מחלקת ילדים מחודשת, אולם הרצאות ובקרוב טיפת חלב חדישה ומרווחת.
מרפאת כרמיאל חבצלת | צילום: דוברות כללית
מרפאת כרמיאל חבצלת | צילום: דוברות כללית

מבוטחי כללית בכרמיאל, שמגיעים למרפאת חבצלת הוותיקה, מופתעים לגלות מרפאה מחודשת עם חזות משודרגת ותנאי שירות משופרים.

המרפאה כוללת מחלקת ילדים מחודשת ומאירת עיניים בקומת הכניסה, עם רחבת המתנה מרווחת ומותאמת לילדים ואולם הרצאות חדש.

בקומה העליונה, בה שכן בעבר המכון להתפתחות הילד, שהועתק למשכנו החדש ברמת רבין, הוכנה תשתית להפעלת טיפת חלב חדישה ומרווחת, אך בשלב זה בשל הקורונה, משמשת כאתר ביצוע בדיקות קורונה.

במרפאה ניתן שירות ל-11,500 מבוטחים על ידי צוות גדול בהובלתם של: מנהל המרפאה – ד"ר תאמר נעמה, מנהלת הסיעוד – שרית כרמלי, רוקחת אחראית – אינאס חלאילה והמנהלת האדמיניסטרטיבית – שלי גלבוע.

הצוות כולל ארבע רופאי משפחה ושני רופאי ילדים ועמם שורה של יועצים להם התמחות במגוון מקצועות שונים לילדים, כגון: נפרולוגיה, נוירולוגיה, כירורגיה, גסטרואנטרולוגיה ועוד.

מחלקת ילדים מרפאת כרמיאל חבצלת | צילום: דוברות כללית
מחלקת ילדים מרפאת כרמיאל חבצלת | צילום: דוברות כללית

שתי דיאטניות , שש אחיות וצוות משרדי שמעניק מגוון גדול של שירותי מינהל. בבית המרקחת הגדול, שהוכן עם עמדות מונגשות, יש צוות של ארבע רוקחים אשר נותנים גם שירות יעוץ רוקחי, שהינו שירות ייעוץ אישי בחינם שניתן בכללית למי שנוטל מספר רב של תרופות בנושאים של התוויות נגד, תופעות לוואי, אופן נטיית תרופות ושמירתן.

במרפאה פועלת גם טיפת חלב עם שלוש אחיות ייעודיות ומבוצעות בה פעולות שנעשו בעבר רק בבתי החולים, כמו בדיקות ביליצ'ק (מעקב צהבת ילודים), חיסוני RSV לפגים.

שירות זה מקל מאוד על הורים לפגים ותינוקות רכים, שאינם צריכים להרחיק עד לבית חולים ומקבלים את הטיפול במרפאה באזור מגוריהם.

על רמתו הגבוהה של הצוות, מעידה העובדה שהמרפאה משמשת כמרפאת הדרכה לצוותים רפואיים, סיעודיים ומנהליים.

כחלק מגישה שמובילה כללית של הנגשת שירות ומניעת פערים, ניצבת ברחבת המרפאה ניידת MRI שמגיעה אחת לחודש וכך ניתן לעבור במקום המגורים בדיקות הדמיה מתקדמות.

הצוות המוביל של מרפאת כרמיאל חבצלת | צילום: דוברות כללית
הצוות המוביל של מרפאת כרמיאל חבצלת | צילום: דוברות כללית

בנוסף על השירות הרגיל, מתקיימות במרפאה סדנאות גמילה מעישון שנערכות ללא תשלום וכן ניתנים שירותים מחוץ לסל, כמו יעוץ בנושא הרטבת לילה בילדים וסדנת כללית דיאט.

מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן אומר: "אנו ממשיכים לשפר ולשדרג שירות בכרמיאל ושיפוץ מרפאת חבצלת מצטרף לשיפוץ נרחב במרפאת רמת רבין, שבה גם הוקמה קומה נוספת והופעל מכון חדיש וגדול להתפתחות הילד"

נודלמן מוסיף: "הקמנו מרפאה איכותית לבריאות הנפש בקניון, שדרגנו את המרפאה היועצת הגדולה, הפעלנו אתר ידידותי לבצוע בדיקות קורונה ובעיקר, השקענו רבות בצוות רפואי איכותי ובהתאמה למגוון הרחב של תושבי העיר, בהם גם חרדים, דוברי רוסית, עולים מצרפת ועוד".

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות