fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ככה זה נראה ממצלמות האבטחה של מסעדת 'אורי בורי' ומלון 'אפנדי'

אתמול בלילה (שלישי) מפגינים הציתו את מסעדת 'אורי בורי' ומלון 'אפנדי' בבעלותו של אורי ירמיאס. היה חשש כבד לפגיעת יהודים בעיר. הצהריים מתפרסם סרטון המתעד את המציתים בזמן פעולה

אתמול בלילה, שלישי, 11/05/21 המשטרה עצרה עשרות חשודים במהלך מחאות שהתקיימו בעכו, בחשד להפרות הסדר הקשות, יידוי אבנים, חסימות כבישים, השלכת בקבוקי זכוכית, ירי זיקוקים ותקיפות שוטרים.

התקבל דיווח במהלך המחאה על הצתת בית המלון 'אפנדי' ומסעדת 'אורי בורי' הוותיקה בעיר. בעקבות כך, כוחות המשטרה פינו את אורחי המלון והמסעדה בשל חשש לחייהם של השוהים במקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו גבר בן 82 במצב קשה עם כוויות לביה"ח רמב"ם. ולמרכז הרפואי לגליל בנהריה פינו 2 פצועים במצב קל עם סימני שאיפת עשן.

*הבוקר, רביעי 12/05/21, לאחר הלילה הקשה בעכו, התקבלו תמונות מחזית המסעדה:

מסעדת 'אורי בורי' הבוקר 12/05/21 | צילום: רועי גורן
מסעדת 'אורי בורי' הבוקר 12/05/21 | צילום: רועי גורן

מוקדם יותר, רביעי, הופץ סרטון ברשתות החבריות של מצלמות האבטחה מליל אמש, בו נראים החשודים מנפצים את חלונות המסעדה ומציתים את המבנה.

החומרים נמצאים בידי המשטרה להמשך חקירה.

אורי ירמיאס, הבעלים של בית המלון והמסעדה, התראיין לרדיו 104.5 בשעת בוקר והעביר מסר כי הוא איש חזק ויציב שיודע להתמודד עם מצבים קיצוניים כמו שקרו אתמול. יש בו כעס והוא נשאר מאופק ומעדיף להתעסק בשיפוץ המסעדה.

להמשך קריאה על אירועי אמש – לחצו כאן!

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות