fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ימי קורונה העליזים

נחשפה תחנת סמים שפעלה בשיטת טייק אוויי בכרמיאל
תפיסת סמים בקרית ים. צילום: דוברות המשטרה

נחשפה תחנת סמים שפעלה בשיטת טייק אווי

משטרת כרמיאל עצרה צעיר בן 23, תושב העיר בחשד שהפעיל תחנת סמים בעיר בשיטת טייק אווי.

במסגרת פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל למנוע הפצה של סמים מסוכנים, עלה חשד כי צעיר בשנות ה-20 תושב העיר סוחר בסמים מסוכנים מסוג קנבוס וחשיש. בשל כך, בוצעה פעילות סמויה של שוטרי התחנה בחודשים האחרונים.

במהלך הפעילות נתפס הנאשם, בן 23, תושב כרמיאל, נוהג בשעות הצהריים בעיר כשהוא תחת השפעת סם מסוג קנביס, חרף פסילה מנהלית שהוטלה עליו.

הנאשם נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה. במקביל ביצעו שוטרי משטרת ישראל חיפוש, על פי צו בית משפט, בביתו שם נמצא משקל דיגטלי, שעל פי החשד שימש את הנאשם בעסקיו.

בחקירה אינטנסיבית של חוקרי המשטרה בשילוב אמצעים טכנולוגיים, נחקרו חמישה לקוחות, שקנו סמים מהנאשם בעשרה מועדים שונים.

מהחקירה עלה, כי הלקוחות היו שולחים לנאשם הודעת וואטספ ומציינים את כמות הסם שהם מבקשים לרכוש. הנאשם נהג לציין בפניהם את המחיר שיש לשלם בתמורה.

חלק מהעסקאות בוצעו על ידי הנאשם בשיטת "טייק אווי" למיקום, אותו ציין הלקוח ובחלק מהמקרים הוא נהג לשלוח "ללקוח" את המיקום לביצוע העסקה.

לפני כשמונה ימים (11/3) החקירה הפכה גלויה והנאשם נעצר בביתו, כשברשותו טלפונים המשמשים לביצוע העבירות וכן סמים מסוכנים מסוג חשיש וקנבוס.

בתום חקירה מקצועית, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר לאחר בחינת חומר החקירה, הגישה אמש (רביעי 18/3) נגד הנאשם בבית משפט השלום בעכו, בקשה למעצר עד תום ההליכים וכתב אישום הכולל 10 אישומים, בגין עשרה אירועים בהם ביצע  עבירות של סחר בסם מסוכן וקשירת קשר לביצוע פשע.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תפעל במגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם ולסכל הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות