fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח: סאהר אסמעיל, עוזר שרת החינוך נורה למוות בכפר ראמה

כוחות מד״א הוזעקו הבוקר (א') לכפר ראמה לטיפול בפצוע ירי במצב אנוש. לאחר הגעתם נמצא איסמעיל ללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותו.
סאהר איסמעיל | צילום מסך
סאהר איסמעיל | צילום מסך לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים

בשעה 08:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על פצוע בכפר ראמה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דווחו כי הפצוע הוא סאהר אסמעיל, בן 50, שנמצא עם פציעה חודרת ללא סימני חיים והם קובעים את מותו במקום.

סאהר אסמעיל, היה יועצה האישי של שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון.

פראמדיק מד"א, מיכאל בביונישב, שהיה במקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע ירי. כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. בשלב זה אוספים ממצאים וחוקרים את האירוע. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז צפון.

מלשכת שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון: "שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון קיבלה בתדהמה את הבשורה על רצח יועץ השרה למגזר הערבי סאהר אסמאעיל ונמצאת בקשר שוטף עם משפחתו הקרובה. משפחת משרד החינוך משתתפת באבל הכבד ובצער המשפחה."

מנהלת מחוז הצפון, ד'ר אורנה שמחון הביעה צער עמוק, זעזוע ותדהמה על רצח יועץ שרת החינוך ד'ר יפעת שאשא ביטון למגזר הערבי, סאהר איסמעיל. 'סאהר שימש בעבר גם כיועץ שר החינוך לשעבר, גדעון סער ועמד בקשר הדוק, צמוד ושוטף עם המחוז. הוא פעל ללא לאות לקידום ענייני המיעוטים בצפון.אדם אמיץ, טוב לב ואוהב שלחתי תנחומים למשפחתו של המנוח והבעתי את צערי העמוק על הטרגדיה הנוראה'

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות