fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזר הביתה: טפסר חזי לוי מונה למפקד תחנת כיבוי אש זבולון החדשה

נחנכה תחנת כיבוי אש זבולון החדשה שתאגד את תחנות: עכו, נהריה וג'וליס שהיו עד כה באחריות איגוד ערים גליל מערבי. בכך הושלם מערך הכבאות וחלוקה למחוזות על פי התוואי של משטרת ישראל. לוי: "אתגר גדול עבורי"
טפסר בכיר דני חנניה ומפקד תחנת זבולון חזי לוי
שהחיינו. טפסר בכיר דני חנניה ומפקד תחנת זבולון חזי לוי (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)
טפסר בכיר דני חנניה ומפקד תחנת זבולון חזי לוי
שהחיינו. טפסר בכיר דני חנניה ומפקד תחנת זבולון חזי לוי (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)

בטקס צנוע ומרגש נחנכה היום (שני)  תחנת כיבוי אש זבולון אשר תאגד חלק נכבד מאיגוד ערים גליל מערבי לידי מחוז חוף לכבאות והצלה.  במהלך זה הושלמה הנחיית הממשלה להתאים את גבולות מחוזות הכיבוי לאלו המקובלים במשטרה. התחנה תשרת 270 אלף תושבים. תחנת זבולון מאחדת את תחנות עכו, נהריה ובקרוב  גם את תחנת ג'וליס, אשר נמצאת בישורת האחרונה של הליך בנייתה.

למפקדה הראשון של תחנת זבולון מונה טפסר חזי לוי, עד לאחרונה קצין האג"מ של מחוז צפון אשר במהלך זה בעצם "חוזר הביתה" אל מחוז חוף, בו החל את דרכו. לוי היה דובר כיבוי אש חיפה בזמן אסון השריפה בכרמל.  בנאומו התייחס טפסר לוי לאתגר הגדול העומד לפניו בבניית תחנה אזורית חדשה על כל המורכבות שבדבר ואל מול האתגרים המקצועיים אשר בפתח הן כפועל יוצא של המציאות הביטחונית בגבול הצפון, הן במישור של הקיץ הארוך אשר ממתין לנו מעבר לפינה.

מפקד מחוז חוף טפסר בכיר דני חנניה הדגיש כי לא יחסכו ציוד ואמצעים ככל שידרשו על מנת לעזור בבניין התחנה החדשה. "בניית התחנה על שלוחותיה נמצאת בראש סולם העדיפויות, ואין לנו כל ספק כי תחנת זבולון תהווה המשך ישיר וטבעי לאחיותיה: תחנות חיפה וחדרה, תשמור על רמת מוכנות גבוהה, ותיתן בכל עת מענה מקצועי ושרות משובח לאזרח".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות