fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויתר על הספורט למען קריירה צבאית

עופר בוברוב עשה הסבה מבייסבול והוא גאה לשרת בגבעתי
סמל עופר בוברוב עם אביו צילום דובר צהל

עופר בוברוב התגייס למסלול ספורטאים מצטיין, אחרי שהיה שחקן בייסבול מצטיין בקבוצת משגב. את תחילת שירותו העביר כעובד לוגיסטיקה בבסיס אי שם בגלילות.

מספר חודשים לאחר שהחל את שירותו הוא הרגיש כי זה לא מה שציפה מעצמו. בוברוב החליט לוותר על השירות הנחשק והמקל שהחל בו כספורטאי מצטיין וביקש להתגייס מחדש לשירות קרבי בחטיבת גבעתי.

ביום רביעי שעבר כאשר הסתיים קורס מפקדי כיתות בבסיס ביסל"ח, היה סמל בובורוב בין המסיימים. כבר במרוצת הקורס הרגיש שייעודו הוא דווקא בהמשך שירות וקריירה צבאית.

על הדרך שעשה עד להחלטה להתגייס מחדש ולבחור במסלול צבאי כלוחם ומפקד הסביר : "אבא שלי הוא נכה צה"ל, אני רציתי לעשות את זה בשבילו, כדי שהוא יהיה גאה בי בסופו של דבר".

אולם זה לא הכל, בובורוב מציין כי הלך בעקבות מפקדו מהטירונות, סמל עידו חלילוב מכרמיאל, שהיווה עבורו דגם למפקד אכפתי "שתמיד היה שם בשבילי ונתן לי מוטיבציה לאורך כל המסלול".

יום לאחר סיום קורס מפקדי כיתות של סמל בובורוב, סיים סג"מ חלילוב את קורס הקצינים וההשלמה החיילית, כעת הם עתידים להיפגש להמשך שירות בחטיבת גבעתי".

סמל עופר בוברוב צילום דוצ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות