fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר בנט: "הקומץ הם אנשי עיירות הפיתוח שגרים בקרית שמונה ובשלומי"

בנט במתקפה חריפה על לבני והרצוג בעקבות דבריו של יאיר גרבוז' בעצרת השמאל. "מסיתים נגד ציבור שלם"
נפתלי בנט (צילום: דותן גור)
נפתלי בנט (צילום: דותן גור)
נפתלי בנט   (צילום: דותן גור)
נפתלי בנט (צילום: דותן גור)

השר נפתלי בנט תקף אתמול (ראשון) את ראשי המחנה הציוני, בוז'י הרצוג וציפי לבני, ואת יאיר גרבוז בעקבות דברים שהשמיע האחרון אתמול בעצרת השמאל. יו"ר מפלגת הבית היהודי אמר את הדברים בכנס במרכז הבינתחומי: "אתמול נפל דבר בישראל – בעצרת בכיכר רבין עמד אומן שקוראים לו יאיר גבוז ואמר את הדברים הבאים: "מנשקי הקמיעות, משתטחים על קברי קדושים, עובדי האלילים, מטרידים מיניים, אנסים, רוצחי ראש הממשלה רבין. הקומץ הזה נעשה לרוב".

בעקבות הדברים אמר השר בנט בתגובה: "ככה הוא קורא למחנה שאני עומד בראשו, הקומץ הזה נעשה לרוב. שמעתי הרבה דברים בקמפיין הזה, אבל המילה 'קומץ' היא מדהימה. בוא אני אספר לך יאיר גרבוז' מי זה הקומץ הזה – הקומץ הזה זה עמנואל מורנו סא"ל בסיירת מטכ"ל, שהיו לו תמונות של רבנים על הקיר, והוא נפל כחלל במלחמת לבנון השניה. והקומץ הזה, גרבוז, זה רועי קליין ז"ל שבמלחמת לבנון השנייה וקרא בקריאה ה"פגאנית" לשיטתך – 'שמע ישראל, השם אלוקינו השם אחד".

עוד הוסיף השר בנט: "הקומץ הזה הם אנשי עיירות הפיתוח, אנשים שגרים בקרית שמונה, ובשלומי, בנתיבות ובשדרות, שקמים בשש בבוקר כדי להתפלל תפילת שחרית, ושמים תפילין. זה 'הקומץ' שאתה מדבר עליו. והקומץ הזה אלו אנשים שאתם דרסתם במשך שנות דור את התרבות, את התרבות שלנו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות