fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרת הבטחת נישואין בפייסבוק? תשלם

תביעה בסך חצי מיליון שקלים על הפרת הבטחת נישואין בפייסבוק, הוגשה לבית המשפט השלום בחיפה. הנתבע, צעיר ישראלי, המתגורר באירופה, טען כי אמנם גילה התעניינות בתובעת, אלא שזו לא הבשילה לקשר זוגי מחייב. התביעה נמחקה
צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה

נפלו ברשת. תביעה יוצאת דופן לפיצוי כספי, הוגשה לאחרונה לבית משפט השלום בחיפה על ידי צעירה תושבת הצפון, נגד צעיר ישראלי המתגורר באירופה בטענה כי לאחר שבילתה עם הצעיר על חשבנו באירופה, הוא הציע לה כביכול נישואין באמצעות הפייסבוק.

עו''ד טליה לימור שקולניק
עו''ד טליה לימור שקולניק (צילום: גלית אברהם)

בא כוחו של הנתבע, עו"ד טליה לימור- שקולניק, טוענת בכתב ההגנה, כי, "הנתבע, אמנם מימן מכספו את עלות כרטיסי הטיסה ושהותה של התובעת בבית מלון באירופה, אך התברר לו לטענתו כי התובעת ניצלה אותו, כאשר הגיעה לביקור על מנת לבקר את בני משפחתה ולא על מנת להתראות עימו".

עו"ד שקולניק בשם הנתבע טוענת כי, "אומנם החלו להירקם בליבו של הנתבע רגשות אהבה לתובעת, אלא שעדיין ההיכרות הייתה בראשית דרכה וכי בשלב זה לא אמר כי רצונו להינשא לתובעת, אלא הצהיר כי כוונותיו טהורות ורציניות". בנוסף, נטען בכתב ההגנה, כי הנתבע הוא זקוק למספר חודשים בכדי לדעת אם הוא רוצה להינשא לה, אך אין לייחס לו הצהרת נישואין לאחר תקופה כל כך קצרה".

עו"ד  שקולניק, אמרה השבוע, "אין כאן הפרת הבטחת נישואין מצד הנתבע, שכן לא הוזמן אולם ולא חולקו הזמנות. אמנם באופן כללי דובר על רצון להינשא, אך היחסים ביניהם עלו על שירטון, כפי שיכול לקרות בין כל בני זוג והם נפרדו ולכן, יש למחוק את התביעה".  בית המשפט קיבל את עמדתה עורכת הדין והתביעה נמחקה ללא צו הוצאות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות