fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפריפריה מקופחת: העובדים תרמו מכונת הנשמה

ועדי העובדים במרכז הרפואי זיו תרמו מכונת הנשמה לטיפול בחולי קורונה
ד"ר עלא אבו סלאח, האחות ציפי דמרי, חביב מלול, חטיב מרזוק, צילום המרכז הרפואי זיו

ועדי העובדים במרכז הרפואי זיו תרמו לרכישת מכונת הנשמה לטיפול בחולי קורונה

בימים קשים אלה, בהם עולה הצורך הדחוף בהצטיידות במכונות הנשמה, אנו עדים להתגייסות המגזר הפרטי, לרכישת ציוד זה עבור המרכזים הרפואיים הגדולים. ועדי העובדים בזיו תרמו מכונת הנשמה וכמו בעבר, גם עתה ברור כי תושבי הפריפריה והמרכזים הרפואיים בכללם, נותרו המקומות המקופחים ביותר.

במרכז הרפואי זיו ארבעת ועדי העובדים המייצגים את כל העובדים, הפתיעו השבוע, ביום המעשים הטובים, את הנהלת המרכז הרפואי לאחר שהודיעו על החלטתם לתרום לרכישת מכונת הנשמה עבור מחלקת ההתפרצות הנוספת שצפויה לקלוט בעתיד את חולי הקורונה המונשמים.

ראשי הוועדים הודיעו השבוע על החלטתם למנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר סלמאן זרקא שהתרגש מהמחווה והודה להם: "שוב הוכחתם שזיו הוא בית נוסף ומשפחה אחת גדולה עם ערבות הדדית בעבור כל תושבי הצפון. התרומה של ועדי העובדים היא תרומה מצילת חיים. עובדי זיו ראויים לתואר: לוחמי חיים".

יו"ר ועד עובדי מינהל ומשק חביב מלול: "זיו זה הבית שלנו והעובדים כאן מכל הסקטורים הם משפחה אחת. הרגשנו מחויבות להירתם ולתרום. תושבי הגליל והגולן הם בני המשפחה של עובדי זיו וראינו לנכון לתרום לרכישת מכונת הנשמה נוספת כדי שהמרכז הרפואי של כולנו יהיה זמין לתת מענה לכל דורש ובטח בתרחיש שכולנו נערכים אליו.

זו לא הייתה של 'אם נירתם' זו הייתה שאלה של 'איך'. אני מברך את כל חבריי ראשי הוועדים והעובדים כמובן, שמיד הודיעו שהם מצטרפים למחווה המרגשת".

מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר סלמאן זרקא: "תרומות לזיו מסייעות במתן מענה למטופלים היקרים לנו, אנשי הצפון היקרים. תרומת הוועדים בשם העובדים היא תרומה מיוחדת וייחודית, מעבר לערכה משמעותה הגדולה באווירה המיוחדת ששוררת אצלנו בקרב העובדים ובקשר בין הוועדים להנהלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות