fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העיר עכו התחדשה בסמל חדש

מליאת מועצת העיר עכו אישרה בסוף השבוע שעבר את הלוגו החדש של העיר עם הסלוגן: עכו – חצי אי, עולם שלם.
הסמל החדש של עיריית עכו | באדיבות דוברות העירייה
הסמל החדש של עיריית עכו | באדיבות דוברות העירייה
הסמל החדש של עיריית עכו | באדיבות דוברות העירייה

הסמליל החדש נבחר במסגרת בניית שפה עיצובית אחידה לפרסומי העירייה. לבחירה קדם תהליך ודיון ממצה של עדת היגוי בהובלת ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, המנכ"ל יניב אשור, ראשת מנהל החינוך אורית אסייג, ראשת מנהל קשרי קהילה ליזו אוחיון ודובר העירייה, שרון דהאן.

את התהליך המקצועי ליווה משרד ייעוץ התקשורת והסטודיו של חברת זליגר שומרון.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, אמר כי העיר עכו עברה שינויים מרחיקי לכת בכל התחומים ועתה הגיע הזמן להתחדש גם בלוגו חדש. "הלוגו הנבחר מייצג את הפסיפס הרב תרבותי ממנו מורכבת העיר עכו", הוסיף לנקרי.

מבחינה צורנית, בלוגו ישנן צורות ריבועיות ומחודדות וכן צורות מעוגלות. השילוב בין השניים מסמל חיבור בין קטבים החיים יחד בשכנות בעיר עכו.

הצבעוניות שנבחרה מורכבת מגוונים קרים וחמים, המשתלבים יחד בססגוניות נעימה לעין, המתאימה לאופיה החם והביתי של העיר. כמו כן, השילוב בין הגוונים הקרים והחמים מרמז גם הוא על האחדות השוררת בין תושבי העיר ממגזרים וממוצאים שונים.

בלוגו באים לידי ביטוי באופן מופשט ומרומז אלמנטים ויזואליים המאפיינים את העיר: חומות, ים, דקלים, מבנים היסטוריים ושמש חמה.

בימים אלה החלה העירייה בהשקת הלוגו החדש ובמקביל גם ישודרג אתר האינטרנט העירוני המספק מידע שימושי רב וחיוני לתושב.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות