fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסיסמה המנצחת: "חושבים טיפה על כל טיפה"

כיתה ד'1 מבית הספר האיריסים היא המנצחת בתחרות שיזם תאגיד המים בשיתוף עיריית כרמיאל
נחשפו לתהליכי חיסכון במים. כיתת המנצחים (צילום: יח"צ)
נחשפו לתהליכי חיסכון במים. כיתת המנצחים (צילום: יח"צ)

כיתה ד'1 מבית הספר האיריסים בכרמיאל היא הזוכה בתחרות "כל החברים חוסכים עם טיפ וטיפל'ה" שיזם תאגיד עין כרמים בשיתוף מינהל החינוך בעיריית כרמיאל ומשרד יחסי הציבור סמדר PR.

ביום חמישי שבוע שעבר, יצאו התלמידים לטיול ניצחון, שנקרא "יום ירוק", יום כיף לימודי חווייתי בנושא מים. הכיתה הגתה את הסיסמה המנצחת "חושבים טיפה על כל טיפה", שנבחרה פה אחד על ידי כל חברי ועדת הפרס מבין כל ההצעות שהוגשו על ידי כל כיתות ד' בבתי הספר היסודיים בעיר. ביום החווייתי השתתף גם מנכ"ל התאגיד, עוזי אגוז. היום התחיל בגן הלאומי ציפורי והסתיים במרכז המבקרים אשכול.

התחרות מסכמת פעילות בנושא שימוש נבון במים, שהחלה בשבוע ט"ו בשבט בתחילת ינואר. במסגרת הפעילות כל בתי הספר בעיר השתתפו בהדרכה חווייתית הממחישה את נושא החיסכון במים באמצעות ניידת מים עם מכלים שקופים ומערכת ברזים וחסכמים.

בהמשך הפעילות, תלמידי כיתות ד' השתתפו בשיעור שהועבר על ידי מדריכים שהתאגיד הכשיר, וזכו להרחבת הידע אודות מחזור המים בטבע, מקורות המים לעיר כרמיאל ואספקת המים לבתי התושבים. בנוסף, קיבלו התלמידים טיפים לחיסכון במים בבית ועם כל הידע שצברו יצאו להגות סיסמה מנצחת.

מנהלת בית הספר, נטלי גרונסטדת: "אני מודה לכל השותפים על הרעיון והביצוע, אשר עודד את התלמידים וחשף בפניהם תהליכי חסכון חשובים מאוד. זו הייתה הזדמנות ללמוד בהנאה מתוך משמעות".

מנכ"ל התאגיד עוזי אגוז: "אנו מודים למנהלות בתי הספר, למורים ולתלמידים שהשתתפו בפעילות שיזמנו ומברכים את תלמידי כיתה ד'1 על הזכייה בפרס. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בהטמעת ערכי החיסכון במים ושמירה על משאבי הטבע ונמשיך בשיתוף הפעולה עם מנהל החינוך גם בשנת הלימודים הבאה".

נחשפו לתהליכי חיסכון במים. כיתת המנצחים (צילום: יח"צ)
נחשפו לתהליכי חיסכון במים. כיתת המנצחים (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות