fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי זיו: ברכות לאדלשטיין, תודות לליצמן

מנהל המרכז הרפואי זיו שיגר מכתבים לשר הבריאות הנכנס ולזה היוצא. ד"ר זרקא הודה לשר ליצמן היוצא על ההכרה בחשיבות הרפואה בפריפריה
המרכז הרפואי זיו - צילום המרכז הרפואי זיו
המרכז הרפואי זיו - צילום המרכז הרפואי זיו

מנהל המרכז הרפואי זיו שיגר מכתבים לשר הבריאות הנכנס והיוצא:
ברכות לאדלשטיין – תודות לליצמן

שעה קלה לאחר השבעת הממשלה ה-35 של ישראל אתמול בערב (ראשון), מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר סלמאן זרקא שיגר מכתבים לשר הבריאות הנכנס יולי אדלשטיין ולשר הבריאות היוצא יעקב ליצמן.

במכתבו לשר אדלשטיין כתב בין השאר: "ברצוני לברך אותך לרגל כניסתך לתפקיד שר הבריאות של מדינת ישראל. אין ספק, נכונים לך משימות ואתגרים רבים בשגרה ובחירום, אך מהיכרותי את עשייתך הרבה, אני סמוך ובטוח שתצעיד גם את מערכת הבריאות של מדינת ישראל בנתיבים הנכונים בהם היא מחויבת לפסוע, בדרך להישגים ולשגשוג.

המרכז הרפואי זיו הוא הצפוני ביותר מבין כל המרכזים הרפואיים, וככזה, נכון שיוענקו לתושבי הצפון שירותי רפואה מלאים, שלמים וזמינים קרוב לבית.

בשנים האחרונות עשינו צעדים גדולים כדי לסגור פערים גדולים שנפערו לאורך עשורים בין הפריפריה למרכז. עוד נכונה לנו עבודה גדולה עד לסגירת הפערים הללו. אני בטוח שאתה, כשר הבריאות, תסייע לנו לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו לטובת כלל תושבי הצפון".

את מכתבו לשר הבריאות אדלשטיין, חתם ד"ר זרקא בהזמנה אישית לביקור בכורה במרכז הרפואי זיו: "אני מודע היטב לרגישות אותה אתה מגלה כלפי הפריפריה הגיאוגרפית של מדינת ישראל.

בהזדמנות זו אני מבקש להזמינך לערוך את סיור הבכורה שלך כשר הבריאות, דווקא במרכז הרפואי זיו – צעד חשוב שתהיה בו אמירה של דאגה לרפואת הפריפריה הצפונית".

דואגים לרפואת הפריפריה הצפונית

ח"כ יעקב ליצמן פעל רבות לקידומו של המרכז הרפואי זיו בימי כהונתו כשר הבריאות. עם סיום תפקידו כאמור, שיגר ד"ר זרקא מכתב לשר ליצמן בו הודה לו על תרומתו הרבה.

"בחמש השנים האחרונות עובר המרכז הרפואי זיו מתיחת פנים על ידי תהליך התחדשות משמעותי, במטרה להמשיך ולהעניק לתושבי הצפון את שירותי הרפואה השלמים והטובים ביותר, שיהיו זמינים קרוב לבית.

התפתחותו זו של המרכז הרפואי נראית לכל עין הרבה בזכות השותפות המלאה שלך בקידומו ובהעברת תקציבים – אם לבנייה מחודשת ואם לרכישת ציוד טכנולוגי מהמתקדמים בעולם.

אני מבקש להודות לך בשם הנהלת המרכז הרפואי, בשם עובדיו ובשם כל תושבי הצפון על תרומתך הרבה לחיזוק ושיפור שירותי הבריאות באזורינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות