fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את מצטיין מפקד החטיבה המרחבית 'עציון' לשנה החדשה: רב"ט אוהד גוטליב, ממעלות תרשיחא

רב"ט אוהד גוטליב, מצטיין מפקד החטיבה המרחבית 'עציון' לראש השנה אשר קיבל הצטיינות על עבודתו הקשה ומילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר. אוהד משתף: "אני מאוד מתרגש, לא ציפיתי. אני מאוד שמח שרואים את עבודתי ומעריכים אותה"
המצטיין רב"ט אוהד גוטליב, ממעלות תרשיחא | צילום: באדיבות דובר צה"ל

אוהד גוטליב, בן 20, מתגורר במעלות תרשיחא, אוהד ביצע שנת שירות במסגרת גרעין של הצופים בעיר חריש. שנת השירות עבור אוהד הייתה מאוד משמעותית, מעצימה ומכינה לקראת הגיוס לצבא. אוהד התגייס באוקטובר 2020, עשה טירונות וקורס נהגי קו בבא"ח כפיר שאחריהם שובץ בחטיבה המרחבית 'עציון' שביהודה ושומרון.

אוהד: "בתחילת שירותי הסדיר לא הכרתי את התפקיד, אבל מהרגע הראשון בחרתי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. האני מאמין שלי הוא שביכולתי ליצוק לתוך התפקיד משמעות ולחוות חוויות שלא הייתי חווה בתפקידים אחרים. התפקיד מאתגר ודינאמי".

גוטליב שיתף בתחושותיו עם קבלת ההצטיינות ממח"ט עציון על עבודתו הקשה, החרוצה והמוערכת, "אני מאוד מתרגש, לא ציפיתי. אני מאוד שמח שרואים את עבודתי ומעריכים אותה. בעיקר מודה על הזכות וההזדמנות".

ישר כוח, נאחל לו המון בהצלחה בהמשך!

המצטיין רב"ט אוהד גוטליב, ממעלות תרשיחא | צילום: באדיבות דובר צה"ל

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות