כל השירותים של תאגיד עין כרמים זמינים טלפונית ובאמצעים דיגיטליים, החל מהשבוע
מנכ"לית תאגיד המים והביוב עין כרמים בת-שבע אבוחצירה: "לאור הנחיות משרד הבריאות ומתוך דאגה לשלום התושבים, שירות הלקוחות במשרדי התאגיד נסגר ביום רביעי האחרון – 22.07.2020 ועד להודעה חדשה.
התאגיד פועל באופן מתמיד לשיפור השירות לתושב במגוון ערוצים ואפשרויות דיגיטליות וללא צורך בהגעה למרכז שירות הלקוחות, הכל על מנת להקל על תושבי העיר בכל עת ובעיקר בעת הזאת".
ניתן לבצע כמעט את כל השירותים מרחוק. נציגות השירות זמינות בטלפון, בימים א'- ה', בין השעות:
08:00-16:00 במוקד הבירורים והתשלומים – בטלפון: 1800-35-20-20 שלוחה 3 ובמוקד *התקלות 24/7 בשלוחה 1.
כפי שהיה בתחילת משבר הקורונה ובהתאם להנחיות "התו הסגול" כל השירותים יינתנו עד להודעה חדשה במוקדים הטלפוניים ובאמצעים דיגיטליים מגוונים:
בדף הבית באתר האינטרנט של תאגיד עין כרמים www.einkramim.co.il
באמצעות דואר אלקטרוני info@einkramim.co.il ובאמצעות הווטסאפ שמספרו – 049589533
הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!