fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל מהיום כרמיאל מוגדרת עיר ירוקה

כרמיאל הפכה לעיר ירוקה, ראש העיר משה קונינסקי: "אני שמח לבשר על כך שכרמיאל הפכה לעיר ירוקה עפ"י תכנית הרמזור של פרופ' גמזו".
כרמיאל הפכה לעיר ירוקה | צילום: עיריית כרמיאל
כרמיאל הפכה לעיר ירוקה | צילום: עיריית כרמיאל

משה קונינסקי משבח את תושבי העיר על כך שהם הקפידו על הנחיות משרד הבריאות ואלמלא נהגו כך, כרמיאל לא הייתה הופכת לעיר ירוקה, "אני גאה בתושבי העיר. מגיע להם יישר כוח! ואני משוכנע כי הם ימשיכן לנהוג עפ"י הנחיות משרד הבריאות".

"ואם כך יהיה המצב גם בסוף השבוע, מערכת החינוך לגיל הרך – גני ילדים מגיל 3 עד 6 והפעילות המסחרית בכרמיאל, תופעל החל מיום ראשון הקרוב ללא קבלת קהל "

כידוע, ראש העיר הנחה כבר אמש את מינהל החינוך בעירייה להיערך להפעלת מערכת החינוך לגיל הרך ביום ראשון הקרוב גם אם זו תופעל אך ורק ע"י סייעות ואף הנחה את אגף הפיקוח הביטחון והשיטור הקהילתי בעירייה שלא להטיל דו"חות וקנסות על בתי עסק ומסחר בעיר החל מיום ראשון ".

ראש העיר שיבח שוב את פעילותם של ראשי המכלולים לשעת חירום ועובדי העירייה על עבודתם ומסירותם הרבה בתקופה מאתגרת זו וכי , "מי שהלכה למעשה כיום מבצעים את החקירות האפידמיולוגיות של חולי הקורונה בעיר הם עובדי העירייה ובכך, אנו מצליחים לנתר את המגעים עם החולים ולבקש להיכנס לבידוד".

בנוסף, צוותי עירייה מתשאלים את המבודדים והחולים המאומתים בכל צורך או בקשה שניתן לסייע אם ברכישת מזון או תרופות ועד לפינוי אשפה. צוות העירייה נמצא איתם בקשר יומיומי שוטף, כולל מתן סיוע פסיכולוגי תמיכתי ככל שנדרש.

בנוסף, הבוקר יצאה מנהלת המחוז לסיור במערכת החינוך בכרמיאל.

הסיור כלל: ביקור בשמרטפיה, לילדי עובדי הוראה בחינוך המיוחד, ביקור בבית ספר לחינוך מיוחד כרם גפנים, המכין את תלמידיו לחיים עצמאיים ולפעילות במעגלי החיים והקהילה במקביל למענה לימודי.
ביקור בבית הספר שחר, בית ספר על אזורי השייך לחינוך המיוחד ומתמחה בעיצוב התנהגויות ולקויות למידה מורכבות על פי שיטת הרמזור. ביקור בתיכון אדם חברה וטבע ובמרכז לקידום נוער בתכנית היל"ה.
מנהלת המחוז: "הסיור כולו היה עצמתי מרתק ומרגש. נוכחנו כי ההחלטה להמשיך ולקיים לימודים במסגרות אלה היא משמעותית וקריטית מאוד עבור התלמידים. המפגש היומיומי האישי מאפשר לתמוך בחוסן הנפשי של התלמידים ולקיים תהליכי הוראה ולמידה מעמיקים ומשמעותיים. אחוזי ההגעה הגבוהים מעידים כי גם התלמידים מכירים בצורך זה ונענים לו. תודה מיוחדת לראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי ולצוותי החינוך ברשות, שהתלוו לסיור ומלווים את מערכת החינוך בעיר באופן הדוק לכל אורך התקופה. ישר כח למנהלים וצוותי ההוראה שעושים מלאכת קודש ולתלמידים על שסיפרו, שיתפו ופתחו בפנינו את רחשי לבם."

 

מנהלת המחוז, ראש העיר ושאר הצוות | צילום: דוברות עיריית כרמיאל
מנהלת המחוז, ראש העיר ושאר הצוות | צילום: דוברות עיריית כרמיאל
בזמן הסיור | צילום: דוברות עיירית כרמיאל
בזמן הסיור | צילום: דוברות עיירית כרמיאל

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות