fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים בחינוך המיוחד הפגינו לטובת החזרת הסייעות

תחת הסיסמא "קונינסקי תתעורר", יצאו בבוקר שישי הורים בחינוך המיוחד, להפגין במחאה על החלטת עיריית כרמיאל שלא להחזיר את הסייעת השנייה
מחאת ההורים לילדים בגני תקשורת צילום שרון צין

הורים בחינוך המיוחד הפגינו למען החזרת הסייעות

תחת הסיסמא "קונינסקי תתעורר", יצאו בבוקר שישי לרחבת קניון לב כרמיאל, הורים לילידם בגני תקשורת, להפגין במחאה על החלטת עיריית כרמיאל שלא להחזיר את הסייעת השנייה.

מחאת הורים לילדים בגני תקשורת צילום שרון צין

בתחילת חודש יוני, במפתיע, ללא כל הודעה מוקדמת להורים, כאשר חזרו הילדים, לאחר הסגר לגנים גילו שמכל גן קוצצה סייעת. עם חזרתם לפעילות התברר להורים לילדים על הרצף האוטיסיטי הלומדים בגני תקשורת, כי עיריית כרמיאל הפחיתה את מספר הסייעות העובדות בגנים אלה, מבלי שיידעו את ההורים.

בגני התקשורת, הצוות כולל, גננת אחראית ושתי סייעות עובדות עירייה, וכן סייעת של עמותת אלו"ט. בעיר פועלים חמישה גנים כאלו: עומר, בציר, כרכום, אילנות ויחיעם.

כעת עם השינוי ופיטוריה של אחת הסייעות בכל גן כזה, הגנים פועלים עם סייעת עירייה אחת וסייעת נוספת של אלו"ט.

תגובת עיריית כרמיאל אז הייתה: "עיריית כרמיאל פועלת בהתאם לתקנים של משרד החינוך. הצוותים משובצים בהתאם לכך במערכת החינוך ובגנים".

אחת האמהות מסבירה: "חבל מאוד שהוחלט לצמצם את כוח האדם המקצועי דווקא על חשבונם של הילדים שזקוקים לתשומת הלב הגדולה ביותר״.

ההורים המוחים: "אנחנו הורים לילדים מחמשת גני התקשורת, קוראים לראש העיר להתעשת ולקבל את ההחלטה הנכונה. להחזיר את הסייעות לגנים. די לפגיעה בילדים על הספקטרום".

היום, כאמור, הורים בחינוך המיוחד הפגינו לאחר שלא נמצא פתרון והעירייה טרם החליטה על החזרת הסייעת הנוספת לגני התקשורת למרות פניותיהם של ההורים ולאחר שנפגשו עם ראש העירייה ללא תוצאות.

מחאת ההורים בגני תקשורת צילום שרון צין

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות