fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד תושב חיפה בגין תקיפת תושב כפר מסריק ונסיון לדרוס אותו

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב חיפה שעל פי החשד תקף יחד עם אחר תושב כפר מסריק וגנב ממנו את הטלפון הנייד

לפני כשבועיים התקבל דיווח במשטרת עכו, בדבר תקיפתו של תושב כפר מסריק וגניבת הטלפון הנייד שבבעלותו.

מהחקירה עולה שהקורבן המנהל את המטע בכפר מסריק, הבחין בתוקף יחד עם אחר בשטח המטע וכשניגש לשוחח עמו, תקפו אותו החשוד יחד עם אדם נוסף שהיה איתו בידיו וחטפו ממנו את הטלפון הנייד שבבעלותו.

בהמשך לאמור, מנהל המטע ניסה למנוע מהתוקף לעזוב את המטע והחשוד נסע עם רכבו לעבר הקורבן שנאלץ לקפוץ על מכסה המנוע של הרכב, כשהחשוד נוהג בצורה פרועה תוך שהוא מזגזג בפראות ימינה ושמאלה, עד שמנהל המטע נפל ממכסה המנוע של הרכב ונחבל בכל חלקי גופו.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מהירות, שכללו גביית עדויות ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו שוטרי תחנת עכו את החשוד תושב חיפה בן 26, לחקירה בתחנת המשטרה בעכו ובחיפוש שנערך ברכבו תפסו השוטרים ממצאים הקושרים אותו לעבירה המיוחסת לו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בעכו.

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות