fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האסון במירון: האוכלוסיה הערבית בצפון מתגייסת לעזרת מפוני האסון ומשפחותיהם

סולידריות ישראלית: הדרוזים והחברה הערבית כולה, נרתמו לעזרה לנפגעי האסון במירון ולמשפחותיהם למרות חודש הרמאדן החל עכשיו וראשי האוכלוסיה העבירו תנחומים למשפחות ולנפגעים
תחנת התרעננות בטמרה | צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

רבים מהאוכלוסיה הערבית בכפרי הצפון, פרסמו מיד כשהתבררו ממדי האסון, הזמנה לכל מי שתקוע במירון להתארח בבתיהם, לאכול, לשתות, לישון וליצור קשר עם המשפחות.

ראש עיריית טמרה יוסף דיאב, הקים נקודת רענון בשיתוף עם "גני טמרה" על כביש 70 והזמין את כל האוטובוסים המפנים את הנוכחים בדרכם למרכז לעצור בנקודה, ליצור קשר עם המשפחות,להתרענן לשתות, ולאכול.

ראש מועצת בית ג'ן הכפר הדרוזי השוכן גם כן על הר מירון ראדי נאג'ם, מסר: "כי המועצה והתושבים פותחים את בתיהם ומתקני המועצה להגשת כל עזרה וערוכים לקבל מפונים ומשפחות מאזור האסון". הזמין את הנוכחים להגיע לכפר הסמוך למקום האסון, לנוח, להתקשר למשפחתם, לשתות ולאכול.

ראשי האוכלוסיה הערבית בארץ, הוציאו הודעות השתתפות בצער המשפחות שיקיריהן נהרגו ואיחולי החלמה לפצועים.

השייח מואפק טריף מנהיג העדה הדרוזית: "ליבנו עם משפחות ההרוגים באסון הר מירון ותפילותינו להחלמת הפצועים. תחושות קשות ועצב רב למשמע החדשות על האירוע הנורא, כל אזרחי המדינה שותפים לכאב על האובדן, בני העדה הדרוזית כולה ובמיוחד אלה המתגוררים סמוך למקום האסון, נכונים וערוכים לספק כל עזרה שתידרש"

ח"כ איימן עודה יו"ר המשותפת: "ליבי עם המשפחות שאיבדו את יקיריהן הלילה ומייחל החלמת הפצועים. על הממשלה לחקור את המחדלים שהובילו לאסון הקשה, החל מאישור ההתקהלות ללא תשתית מתאימה ועד לניהול האירוע בזמן אמת".

ח"כ מנסור עבאס יו"ר רע"מ: "תחושה קשה עקב האסון הנורא במירון, מביעים צער עמוק על הקורבנות ומתפללים לרפואה מהירה ושלמה של הפצועים, תנחומינו למשפחות האבלות, מי ייתן ולא נדע עוד צער".

ח"כ אחמד טיבי מהמשותפת: "אסון נורא, צער עמוק על מי שנספו ביום שבאו לשמוח בחגם, ליבי עם המשפחות ומאחל החלמה לפצועים, תנחומיי על האובדן הכבד".

 

 

 

עדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות