fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה שנדקרה במצפה רמון חשפה את שמה, הבעל מסרב

הרשתות החברתיות דורשות מהגבר הדוקר לפרסם את שמו, אך הוא מסרב בטענה שעוד יתגלו פרטים מפתיעים. נפתח קו סיוע בו אתם מוזמנים לתרום לשירה, האישה שנדקרה, עבור שחזור פנים ושאר נזקי האירוע המזעזע
שירה והבעל במכה ששמו עדיין אסור לפרסום
שירה והבעל במכה ששמו עדיין אסור לפרסום

האישה שנדקרה במצפה רמון חשפה את שמה, הבעל מסרב

בשישי 25.9 בבית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של הגבר שחשוד בניסיון הרצח במצפה רמון עד יום חמישי בשבוע הבא. השופט ג'ורג אמוראי אסר לפרסם את שמו של החשוד למרות בקשות המשטרה והתקשורת לפרסם את שמו.

בדיון ביקש החשוד שלא לפרסם את פרטיו מהסיבה שעוד "יתגלו פרטים חדשים ומפתיעים". עוד ציין שלמשפחתה של שירה שאותה דקר יש "יצר נקמנות כלפיו".

שירה, האישה, תושבת כרמיאל לשעבר, ביקשה לפרסם את שמה כדי שכולם יידעו את אשר עשה.

החשוד : "ההורים שלי אנשים מבוגרים, אני לא צריך את כל מפח הנפש הזה כשעדיין המצב הוא מאוד רגיש. שווה לשקול אם בכלל לפרסם. משפחתה יכולה למצוא דרך לפרסם. יצר הנקמנות שלהם הוא כרגע משהו מובן. אבל בוא נעצור את זה בינתיים. יכול להיות שיימצאו דברים מפתיעים. תנו לי את הצ'אנס הזה".

שירה, תושבת כרמיאל לשעבר, היא האישה שנדקרה במצפה רמון

הצדדים הסכימו על מעצרו עד לראשון באוקטובר. את החשוד ייצג בדיון עו"ד עידן שני ממשרד עו"ד ששי גז. נציג המשטרה, רס"ר בכיר מוריס בן סימון, ביקש להתיר את פרסום השם ואמר כי "מדובר באירוע קשה ומזעזע שאירע במצפה רמון. הקורבן נדקרה והותקפה על ידי החשוד שהוא בן זוגה. בזמן המקרה היה גם בנם בן השנתיים. הקורבן הגיעה במצב קשה מאוד לביה"ח סורוקה באמצעות מסוק".
נציג המשטרה הוסיף כי החשוד שומר על זכות השתיקה. "לא שקטנו על שמרינו, עשינו פעולות רבות ואספנו ראיות רבות נגד החשוד. אנו מבקשים להתיר את צו איסור הפרסום שניתן בהחלטה קודמת. אנו סבורים שזכות הציבור לדעת".
השופט אמוראי קבע כי פרטי האירוע, שכבר פורסמו, מותרים, אך ציין כי "החקירה בעיצומה, והגם שנאספו ראיות שקושרות ואף מסבכות את החשוד בעבירות של ניסיון לרצח ופציעה זדונית שגרמה לחבלות חמורות, אין בשלב זה בפרסום שמו של החשוד כדי לתרום לביסוס וקידום העניין הציבורי.
בית המשפט קיבל מנציג החקירה מידע לפיו קורבן העבירה מסכימה לפרסום שמה ואולם הסכמתה היא רק אחד השיקולים מה גם שבעניינו מעורב קטין שנחוץ להגן עליו".
לתרומה לשירה, היאשה שנדקרה, ולבנה התינוק, היכנסו לקישור.
הכסף יועבר לשירה לצורך שחזור פניה, השיניים, השיער, הלסת והטיפול הנפשי. https://giveback.co.il/project/60478

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות