fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר שמחון החליטה: במחוז צפון תפעל תכנית לימודים מגיל גן עד תיכון להתמודדות עם משבר האקלים

מנהלת מחוז הצפון של משרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, החליטה: במחוז הצפון תפעל תכנית לימודים מגיל גן עד תיכון, להתמודדות עם משבר האקלים ושמירה על משאבי כדור הארץ.
ד"ר אורנה שמחון | צילום: דוברות משרד החינוך-מחוז הצפון

שינוי האקלים הוא אחד מהאתגרים המשמעותיים ביותר שעומדים היום בפני האנושות. שינוי האקלים כבר לא נחשב לתיאוריה מדעית מופשטת, אלא למציאות מאוד מוחשית וממשית אותה אנו חשים בתדירות גוברת של אירועי מזג אוויר קיצוני בארץ ובכל העולם ובשינויים אקלימיים המאיימים על היקום.

ישראל צריכה לעבור תפנית משמעותית בכל הנוגע למודעות ולפעולות שיפחיתו את הסכנות המאיימות על היקום. מחוז הצפון פועל מזה שנים ארוכות בתחום הקיימות בכל שלבי הגיל ויעד זה הפך ליעד חובה בכל מערכת החינוך.

זה תלוי בנו – הכל מתחיל בחינוך

השנה, החליטה מנהלת המחוז, יחד עם דורית זיס, מנהלת מחוז הצפון במשרד להגנת הסביבה, לפעול בכל העוצמה לשמירה על משאבי כדור הארץ ולהתחיל בחינוך הילדים.

בקואליציה שגיבשה ד"ר אורנה שמחון וכוללת את מחוז הצפון במשרד להגנת הסביבה, רשות הטבע והגנים, קק"ל, החברה להגנת הטבע וגופים נוספים, הוסכם על גיבוש תכנית שתפעל במוסדות החינוך מגיל הגן ועד יב'.

מערכת החינוך במחוז, על כל שלבי הגיל, תעסוק בנושא כבר בשנת הלימודים תשפ״ב כיעד חובה ויופעלו תכניות לימוד מגוונות, תוך גיוס הקהילה כולה.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות