fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוגמה אישית? מרלי ומנכ"ל העירייה הפרו את הנחיות הסגר

ראש עיריית נהריה רונן מרלי ומנכ"ל העירייה אלי אלבז התארחו אצל משפחה מוכרת בעיר בניגוד להנחיות הסגר. העירייה: "השניים הקפידו בעת הביקור על ההנחיות"
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה
ראש עיריית נהריה רונן מרלי ומנכ"ל העירייה אלי אלבז הפרו את הנחיות הסגר, כאשר התארחו באחד הערבים של השבוע שעבר בחצר ביתה של משפחה מוכרת בעיר. למחרת, ביקרו בעיר הרמטכ"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד העורף אורי גורדין. כך פרסם היום, שני, חן ביאר בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'.

במעמד הביקור אמר ראש העיריה מרלי: "חשוב מאוד להמשיך ולגלות אחריות אישית, לשמור על כל הכללים וההנחיות בדרך חזרה מהסגר הזה להיות עיר ירוקה".

בתגובה לפרסום של רשת ב' נמסר מעיריית נהריה: "ראש העירייה והמנכ"ל הגיעו לבקר משפחה שכל בני הבית היו חולים בקורונה, ובשל כך לא הגיעו ראש העיר והמנכ"ל להשתתף בחינה ובחתונה המשפחתית שהתקיימו על אף שהוזמנו להשתתף בהן. מנכ"ל העירייה וידא טלפונית טרם ההגעה למקום, כי בחצר יהיו נוכחים רק בני אותה המשפחה ולא אורחים נוספים. יודגש כי השניים הקפידו בעת הביקור על ההנחיות".

תזכורת: בגל הראשון הכריז מרלי שאין סיבה לדאגה. הוא לא עטה מסכה ולא שמר על ריחוק חברתי. מתברר, שגם עכשיו למרות שמרלי, מצידו, דורש מהציבור למלא אחר ההנחיות ובשעה שפקחי העירייה מחלקים דוחות למי שלא שומר על ההנחיות, הוא ומנכ"ל העירייה, שאמורים להוות דוגמה אישית, הפרו את הנחיות הסגר.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות