fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לתושבי נהריה והסביבה: ציוד רפואי מציל חיים יגיע למרכז הרפואי לגליל

במסגרת דיוני תקציב לשנת 2022, בהובלתו של חבר הכנסת אופיר כץ, אושר תקציב של כעשרה מיליון שקלים לציוד לבתי חולים בפריפריה.
אושר תקציב של כעשרה מיליון שקלים בהובלתו של חבר הכנסת אופיר כץ | צילום: יח"צ

המרכז הרפואי לגליל בנהריה קיבל את חלקו בסכום והשתמש בו כדי לרכוש מכשירי רנטגן עבור מחלקות הקורונה וציוד נוסף.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ׳ מסעד ברהום: ״הכסף משמש לרכישת ציוד רפואי מציל חיים. אני מבקש להודות לח"כ כץ, הפועל רבות למען מערכת הבריאות, ובמיוחד בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל. בזכות ח"כ כץ רכשנו – ונמשיך לרכוש גם בשנת 2022 – ציוד רפואי חשוב ביותר ומציל חיים, לרווחת 650 אלף התושבים אותם משרת המרכז הרפואי".

חבר הכנסת אופיר כץ: "התחייבתי ולא אפסיק, אמשיך להילחם למען בריאות תושבי הפריפריה. זה הוא סיוע משמעותי לבתי החולים ולשיפור הרפואה בצפון ובדרום. לתושבי נהריה והסביבה מגיע שירות רפואי בדיוק כמו לתושב המרכז. אמשיך להיאבק למענם."

עו״ד אבי קורקוס, נציג הליכוד בעיר: "אמשיך להיאבק ולהילחם אל מול נבחרי הציבור לטובת תושבי נהריה. שיתוף הפעולה ביני לבין ח״כ כץ תמיד היה ואני שמח שיש לכך תוצאות מעולות למען הבריאות של תושבי נהריה והסביבה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות