fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצל משבר הקורונה: חברת רפאל פותחת מפעל חדש בשלומי

המפעל החדש שיפתח בקרוב בשלומי, יהווה שלוחה נוספת לעשייה הביטחונית של רפאל בצפון ותעסיק את תושבי שלומי והסביבה.
מנכ"ל רפאל, אלוף במיל' יואב הר אבן | צילום: דוברות רפאל
מנכ"ל רפאל, אלוף במיל' יואב הר אבן | צילום: דוברות רפאל

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ, תפתח בתקופה הקרובה מפעל בעיר שלומי, אשר יהווה זרוע ביצועית נוספת לפעילות הייצור והאחזקה הענפה של רפאל בצפון, ובו תעסיק החברה את עובדיה המתגוררים כיום בשלומי והסביבה.

המהלך הוא חלק ממדיניות רפאל לחיזוק שוק העבודה בצפון, על רקע היותה המעסיק הגדול בצפון, וכעוגן תעסוקתי מרכזי ומשמעותי באיזור. חברת רפאל מעסיקה כ-8,000 עובדים באופן ישיר ועוד כ-30 אלף באופן עקיף, באמצעות קבלנים וספקי משנה.

שלוחת הייצור עתידה לקום במבנה קיים הממוקם באיזור התעשייה של שלומי, אשר יירכש ויותאם לשימוש ייעודי זה. שלוחה זו מתווספת לשלוחות רפאל בארץ הכוללות את: מכון דוד בקריות, מכון לשם בגוש משגב, מרכז החדשנות בפארק התעשיות תרדיון, שלוחות הפיתוח בתל-אביב, ירושלים ובאר שבע, שדות הניסויים במרכז הארץ ובדרומה.

מנכ"ל רפאל, אלוף במיל' יואב הר אבן: "על רקע המשבר הכלכלי בעקבות נגיף הקורונה, אני רואה בהקמת המפעל החדש בשלומי ,שילוב בין צרכי רפאל לאלו של התעשייה המקומית, מהלך שנעשה בתמיכה ועידוד של משרד הביטחון ורשות החברות הממשלתיות. אין ספק כי זהו מהלך שמחד גיסא יאפשר לחברה להגדיל את אפשרויות הייצור שלה, ומאידך גיסא, יחזק את התעשייה ואת שוק העבודה בצפון וביישובי קו-העימות, ויכלול גם פעילות חברתית באיזור".

גבי נעמן, ראש המועצה המקומית שלומי: "אנו מברכים את חברת רפא"ל על ההחלטה החשובה לפתוח את המפעל שלהם בשלומי, מדובר בזריקת מרץ חשובה לצפון כולו בכלל ולשלומי בפרט, מדובר במפעל שיוסיף אלפי מקומות תעסוקה והיום הוא יום חשוב מאוד לישוב שלנו. תודה לכל מי שתמך וסייע להבשלת המהלך."

 

צילום: דוברות רפאל
צילום: דוברות רפאל

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות