fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביג רגבה לא המתינה לאישור הרשמי ופתחה החנויות במתווה טייק אווי

בסיור שערכנו במרכז הקניות הפתוח ביג רגבה, נצפו מרבית החנויות פתוחות במתכונת "טייק אווי" כולל חנויות אופנה, ספורט וכו', זאת על אף שהממשלה טרם אישרה את פתיחת המסחר והקניונים.
ביג רגבה בימים רגילים | צילום: מאתר המתחם באדיבות מיכי ניצב

בסיור שערכנו היום (ראשון) אחה"צ במתחם הקניות הפתוח "ביג רגבה", נוכחנו שמרבית החנויות במרכז פתוחות, חלקן לאור היותן חיוניות כגון: חנויות חשמל, עשה זאת בעצמך וחנויות מזון וחלקן ללא אישור.

בשיחה עם הנהלת המרכז הובהר שאושר לכל החנויות במתחם לפתוח במתווה פתוח או חלקי ("טייק אווי"), כשבפתח החנויות מוצב שולחן והלקוחות מבקשים מהמוכרים בחנות את המוצר שמעוניינים בו.

פוקס ביג רגבה במתכונת טייק אווי | צילום קובי הרצשטרק

בשעה ששהינו במתחם, לא נצפתה תנועה רבה למרות מזג האויר הנעים ששרר היום ולא נצפתה התנפלות חריגה על החנויות שנפתחו לאחר תקופת סגר ארוכה, יתכן שהלקוחות לא הפנימו שהחנויות במתחם נפתחו, או שאינם מאמינים בשיטת הקניה.

בסמוך לכניסה לחנות "גלי" נצפתה אם עם מספר ילדים שמדדו נעליים על הספסל מול החנות, ביקשנו מהעובדים בחנות לרכוש זוג נעליים וכששאלנו כיצד נמדוד הצביעו על כיסא שהוצב בסמוך לשולחן ועל הספסל הנמצא מול החנות.

גלי ביג רגבה במתכונת טייק אווי | צילום קובי הרצשטרק

בחנות "קסטרו" שהומה בדרך כלל לקוחות רבים, לא נמצאו לקוחות כשהגענו, גם שם יש לבקש את פריט הלבוש והוא יובא לכניסה ע"י עובדת החנות, כשרצוי לשוטט באתר החברה לפני שמגיעים ולמצוא את הבגד הרצוי.

כדי לחדד את הנקודה, הממשלה התכוונה במתן האפשרות למתווה "טייק אווי" לחנויות המזון והמסעדות שעד כה פעלו במתווה משלוחים בלבד, אולם מרכזי המסחר ניצלו  את ההגדרה הלקויה בתקנה ופתחו את כלל החנויות במתווה "טייק אווי".

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות