fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוסתן הגליל: תושבים מהישוב מגרשים חרדים שמעוניינים לרכוש נכס במושב

מתווכי נדל"ן שהגיעו לבוסתן הגליל בלוויית לקוחות חרדיים כדי לבדוק רכישת נכס, הותקפו ע"י תושב המקום, שאינו מוכן שחרדים יגורו במקום
בכניסה לבוסתן הגליל / צילום: מאת Geagea - נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY 4.0, ht

חרדים שהגיעו לבוסתן הגליל מלווים ע"י מתווכי נדל"ן כדי לבדוק רכישת נכס, גורשו באלימות ע"י תושבים מהישוב שפגשו בהם בדרכם לנכס.

התושב צולם ע"י אחד המתעניינים ברכישת הנכס ועם הגעת הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות וזכה לתפוצה ויראלית למשטרה, נפתחה חקירה בנושא.

תושב המקום בן 70 שהיה מעורב בתקרית והפעיל אלימות על מתווכי הנדל"ן ועל המתלווים אליהם, עוכב לחקירה ע"י משטרת עכו, בחשד שאיים על המתעניינים ברכישת נכס ביישוב.

בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם להורות על מעצרו של החשוד.

בהמשך פגשו המתעניינים בתושב נוסף, שהסביר להם שאין להם סיכוי לרכוש נכס במושב, היות וקיימת החלטה במקום לא לאפשר לחרדים לרכוש נכסים בישוב, כדי לא לשנות את אופיו.

במושב קיים בית כנסת וחלק מתושבי הישוב נוהגים להתפלל בו באופן שוטף ולערוך בו שעורי תורה.

בית הכנסת בבוסתן הגליל / צילום: קובי הרצשטרק

בשעות הערב הציבה המשטרה במקום כוחות יס"מ, עקב קריאה שהופצה בקבוצות הדתיות בעכו הסמוכה וקראה להגיע לבוסתן הגליל ולהפגין על האירוע.

שוטרי יס"מ בכניסה לבוסתן הגליל/צילום: קובי הרצשטרק

מהוועד המקומי בוסתן הגליל נמסר: "בסרטון שהופץ, צולם אדם פרטי שאינו מייצג את היישוב או את תושביו והדברים שנאמרו הם על דעתו בלבד. בוסתן הגליל הינו יישוב חילוני, ומתגוררים בו תושבים חילוניים ודתיים".

"הנהלת היישוב מתנערת מהדברים שנאמרו בסרטון, ומגנה כל התבטאות אלימה או מפלה".

מהמועצה האזורית מטה אשר שהישוב נמצא בתחומה נמסר: "בסרטון צולם אדם פרטי שאינו מייצג את היישוב או המועצה והדברים שנאמרו הם על דעתו בלבד. מועצה אזורית מטה אשר היא מועצה רב תרבותית, עם תושבים יהודים מוסלמים, חילוניים ודתיים, איננו מקבלים את רוח הדברים ומגנים כל התבטאות אלימה או מפלה".

בשעות הערב התארגנו מספר מפגינים ופרצו בריקודים מול ביתו של התושב שהיה מעורב באירוע והמעוכב בשעה זו במשטרה.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות