fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשכול רשויות בית הכרם בחר ב"אקולוגיה לקהילה מוגנת"

אשכול רשויות בית הכרם בחר ב"אקולוגיה לקהילה מוגנת" ממשגב במכרז לאספקת כ-1,600 מחשבים מחודשים בעלות כוללת של כ-700 אלף שקלים
ישי בן-טוב. צילום: אקולוגיה לקהילת מוגנת
ישי בן-טוב. צילום: אקולוגיה לקהילת מוגנת

אשכול רשויות בית הכרם, הכולל את עיריית כרמיאל ואת היישובים ראמה, נחף, בענה, דיר אל-אסד, מג'ד אל-כרום ויישובי המועצה האזורית משגב, בחר ב"אקולוגיה לקהילה מוגנת" מפעל המעסיק כ-80 אנשים עם מוגבלויות, במכרז לאספקת כ-1,600 מחשבים ניידים ונייחים בשנים הקרובות.

עם קבלת ההזמנות הראשונות, יחלו אנשי החברה להכין את המחשבים המחודשים. הזכייה במכרז מוערכת בכ-700 אלף שקלים וכוללת גם אספקת ציוד היקפי הכרחי כמו מסך, מקלדת, עכבר, תוכנות ותמיכה.

בתוך כך, בימים אלה התקבלה במפעל גם הזמנה ראשונה של מחשבים מחודשים במסגרת "מתחשבים" הפרויקט הלאומי לאיסוף, שדרוג וחלוקת מחשבים לכ-200 אלף תלמידים בישראל.

 

עובדים באקולוגיה לקהילה מוגנת. קרדיט-אקולוגיה לקהילה מוגנת

 

ב"אקולוגיה לקהילה מוגנת" מסבירים כי בכל שנה יוצאים משימוש בישראל כמיליון מחשבים שניתן לשדרג ולהעמידם לשימוש חוזר. בזכות הפרויקט הלאומי "מתחשבים" ניתן יהיה לבצע איתור, איסוף, שדרוג ואספקה של מחשבים משומשים באופן מהיר ובחיסכון של כ-80 אחוז מהעלות של מחשב חדש. "מתחשבים" הוא פרויקט שנתמך על ידי 30 מנכ"לים של חברות מובילות במשק ובית הנשיא, שנתן את ברכתו ומעורב אישית במיזם הייחודי.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות