fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארגון גג חדש למגזר העסקי

התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר, והתאחדות חקלאי ישראל הקימו ארגון גג חדש להתמודדות עם משבר הקורונה

על רקע משבר הקורונה, הוקם ארגון גג חדש אשר מייצג כ-85 אחוז מהמועסקים במגזר העסקי

התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר, והתאחדות חקלאי ישראל, החליטו על תיאום עמדות מלא לנוכח המשבר הכלכלי המחריף  ועל הקמת ארגון גג חדש.

הנרי צימרמן יו"ר התאחדות התעשיינים ואחד התעשיינים החשובים בכרמיאל לבלינקר: "אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה עם שלושת הארגונים. רק על ידי שיתופי פעולה נוכל נצח. המטרות של כולם דומות".

התאחדות התעשיינים בישראל המייצגת את התעשייה וההייטק בישראל, איגוד לשכות המסחר המייצג את ענפי המסחר, השירותים, היבוא והקמעונאות והתאחדות חקלאי ישראל איגוד הגג של ארגוני החקלאים בישראל, חברו יחד לשיתוף פעולה מלא על רקע המשבר הכלכלי שמתפתח בעקבות נגיף הקורונה ולהקמת ארגון גג חדש.

השבוע הודיעו שלושת הגופים על שיתוף פעולה מלא מול גורמי הממשל והמשק הישראלי.

במכתב שיצא למשרדים הממשלתיים ולצמרת הכלכלית, כותבים החברים בנשיאות המעסיקים והעסקים בישראל: "אנו מודיעים בזאת כי שלושת הארגונים, והם בלבד, ייצגו את ענפיהם בשיתוף פעולה מלא מול גורמי הממשל, הכנסת וארגוני העובדים. על רקע המשבר הכלכלי אשר מאיים על שרידותו של המשק כולו, נפעל לשיתוף פעולה מלא עם מייצגי יתר ענפי המשק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות