fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אסור לנו להבליג על האירועים האחרונים בצפון"

5 נפגעי חדרה טופלו בבית חולים נהריה בעקבות ירי הרקטהאמש למועצה אזורית בגליל המערבי
רקטות נפלו סמוך לנהריה
נפילה בגינה פרטית. רקטות נפלו סמוך לנהריה (צילום: אושרי כהן)

תושבי הצפון התעוררו הבוקר שוב לחושת של פחד, בעקבות ירי הרקטות דנורה הלילה אל עבר יישובי הגליל המערבי ופגע בחדר בית במועצת אזורית קרובה לגבול.  גם ברמת הגולן נשמעו הלילה נפילות של רקטות מסוריה.

בבית חולים נהריה טופלו מאז אמש (מוצ"ש) 25 נפגעי חרדה לאחר נפילת רקטה באחד היישובים בגליל המערבי.  בין נפגעי החרדה שמונה ילדים בגילאי שנתיים ועד 14. חלקם הגדול שוחרר בשעתיים הראשונות. בשלב זה נותרו ארבעה נפגעים שתי גברים ושתי נשים בשנות העשרים לחייהם. בין הפצועים גם ילדה גם  שפונתה עם חתך בראשה והועברה לטיפול אצל כירורג ושוחררה לפנות הבוקר.

ח"כ רינה פרנקל (יש עתיד) הגיבה  הבוקר על ירי הרקטות לצפון הארץ: "זו איננה הפעם הראשונה מאז החלה הלחימה בדרום שבה מתבצע ירי לצפון הארץ ואותי באופן אישי כתושבת הצפון המצב הזה מאוד מדאיג. ברור לכולנו כי המאמץ העיקרי מופנה כעת למצב בדרום, אך אסור לנו להבליג על האירועים האחרונים בצפון ויש להתייחס לאירועים מסוג זה במלוא הרצינות. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו חזית לחימה נוספת בגבול הצפוני אשר כיום בהרבה מובנים הצפון מהווה את המקלט לתושבי הדרום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות