fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי הדיונים בכנסת אלון אזולאי נדבק בקורונה

אלון אזולאי, איש עסקים ויו"ר קבוצת תגלית בכרמיאל, נפגש השבוע עם מספר שרים וחברי כנסת מהליכוד ולאחר מכן התברר כי נדבק בקורונה
אלון אזולאי עם השר אמיר אוחנה צילום פרטי

אחרי הדיונים בכנסת אלון אזולאי נדבק בקורונה

אלון אזולאי, יו"ר קבוצת תגלית – אחת מחברות הניקיון הגדולות – מוכר לתושבי כרמיאל כאיש עסקים, אך לא רק. בשנים האחרונות הוא גם איש פוליטי, תחילה במישור המקומי ובהמשך גם במפלגת הליכוד. הוא זכור כמי שאירח לפני הבחירות את ראש הממשלה במפגש עם פעילים במרכז ברוך.

אחרי שהיה פעיל בכל מערכות הבחירות האחרונות ופקד רבים מתושבי העיר לליכוד, הפך ליו"ר מטה הבחירות והאיש שמוביל את סניף הליכוד המקומי.

ביום שני השבוע, היה אורחם של מספר שרים וחברי כנסת, לשם כך הצפין עד ירושלים, שם קיים מספר רב של פגישות.

היום (שישי) התברר כי אזולאי נדבק בקורונה טרם נסיעתו לירושלים, ללא ידיעתו, מה שגרר כניסתם של מספר חברי כנסת, שרים ועוזרים לבידוד באופן מידי.

אלון אזולאי בתגובה: "הגעתי לכנסת בהזמנתם של מספר שרים וחברי כנסת לצורכי עבודה, אחרי ששמתי לי כמטרה להציב את כרמיאל בסדר עדיפות גבוה מול מקבלי ההחלטות. במהלך הפגישות, פעלנו על פי הנהלים, הכוללים שמירת מרחק ועטית מסיכות.

לאחר שנודע כי אני חיובי לקורונה, קיבלתי הרבה טלפונים וחיזוקים, גם מחברים קרובים וגם מחברי כנסת ושרים שאיחלו לי בריאות. אני מאמין שלא קורונה ולא שום מחלה תעצור אותי מלהביא הישגים לעיר".

אלון אזולאי עם השרה מירי רגב

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות