fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות המתנדב: מוענק לעמית הייזלר ממושב מורשת

אות המתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל מוענק לעמית הייזלר, ממושב מורשת תלמיד ישיבת תקוות יעקב שבעמק יזרעאל. עמית מקדיש שעות רבות מחייו לסביבה וליצירת טוב.
עמית הייזלר קיבל את אות המתנדב | צילום: באדיבות משרד החינוך
עמית הייזלר קיבל את אות המתנדב | צילום: באדיבות משרד החינוך

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, בחר בעמית הייזלר (י"ב), ממושב מורשת ותלמיד ישיבת תקוות יעקב, לקבל אות מחוזי לנוער מתנדב לשנת תשפ"א על תרומתו המשמעותית למען החברה והקהילה.

מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך, אילנה נולמן, מציינת: "עמית נבחר לקבל את האות על מיזמי התנדבות רבים ומגוונים. מרשים לראות את היקף העשייה התנדבותית והמוטיבציה שלו. הוא מהווה דוגמא לנוער ערכי ומחויב שמוביל שינוי חברתי בישראל".

"עמית הוא נער רגיש ואחראי המהווה מודל לחיקוי לסובבים אותו" מספר מנהל ישיבת תקוות יעקב, מלאכי קופמן. "עמית מדריך בתנועת הנוער "בני עקיבא" ובשל"ח, ופעיל בתכנית "עמיתי דילר", המכשירה ובונה את הדור הבא של מנהיגים יהודים ליצירת קשרים עם התפוצות.

הוא מתנדב במד"א, ובמסגרת זו משמש אחראי נוער ומשמרות במושב מורשת בגליל התחתון בו הוא מתגורר. עמית התנדב גם בארגון "השומר החדש" בסיוע לחקלאים.

כמו כן, עמית פעיל בתכנית "מצמיחים" להגברת הלכידות החברתית, השייכות והביטחון בישיבה. עמית מתנדב גם בתנועת "נמל", נוער מעודד לכידות, המפגיש בין בני נוער דתיים, חילונים וערבים.

עמית מקדיש שעות רבות ליצירת טוב ולחיפוש יוזמות במסגרתן ניתן לקדם ולפעול למען קבלת האחר ובתרומה לקהילה.

אות המתנדב ניתן על שמו של הנער אלעד ריבן ז"ל, שהתנדב ב"צופי האש" ונספה באסון הכרמל בשנת 2010 ומוענק מידי שנה לבני נוער מצטיינים בתרומה לקהילה.

הוועדה בודקת את הייחודיות, היצירתיות והיזמות שבעשייה התנדבותית של המועמדים, ואת גבולות ההשפעה של ההתנדבות שלהם על האחרים ועל הסביבה.

עמית הייזלר מספר: "קבלת האות ריגשה אותי מאוד, בייחוד לאור העובדה שגם אחי קיבל את האות לפני כשלוש שנים. החיוך על פניו של מטופל והתודה שאנחנו, מתנדבי מד"א, מקבלים ממשפחתו לאחר הטיפול שאנו מעניקים הם הפרס הטוב ביותר שאפשר לקבל".

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות