fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב עיריית עכו: 413 מיליון שקלים

מליאת מועצת העיר עכו אישרה בסוף השבוע שעבר את תקציב העירייה לשנת 2021: 413 מיליון שקלים שישרתו את תושבי העיר
ראש העיר עכו, שמעון לנקרי | צילום: באדיבות עיריית עכו - יח"צ
ראש העיר עכו, שמעון לנקרי | צילום: באדיבות עיריית עכו - יח"צ

מעיון בספר התקציב עולה, כי 101 מיליון שקלים, המהווים כ-24.6 אחוז מגובה התקציב הוקצו עבור פעולות חינוך ו-76 מיליון שקלים עבור פעולות רווחה.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי אמר, כי תקציב העירייה שהוגש בצל משבר הקורונה הוכן בקפידה, תוך זהירות וחישוב סיכונים. "השנה החולפת היתה מורכבת ולא פשוטה כלל עבורנו ולאור העובדה שנגיף הקורונה פרץ והתפשט בכל העולם, דבר אשר השפיע על אורח החיים של כולנו. ולצערנו הרב, המגפה עדיין בשיאה, אך למרות הכל, לא שקטנו על השמרים והפיתוח המואץ של העיר ממשיך והוא מורגש בכל פינה."

עוד אמר לנקרי, כי לצד הקמת שכונות חדשות ואיכותיות לזוגות צעירים ולמשפרי דיור השנה מתכננת העירייה הקמת בית ספר על יסודי אזורי למוסיקה בסמוך לקונסרבטוריון העירוני, הקמת גני ילדים חדשים בצפון הכרם, הקמת מרכז פסג"ה ותכנון בניית בית ספר יסודי חדש בצפון הכרם.

לנקרי: "לצד ההשקעות הפיזיות בפיתוח העיר וקידום פרויקטים, נמשיך גם בשנת התקציב החדשה בפעולות רבות לשיפור איכות החיים ורווחת התושבים".

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות