fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זמן שינוי – אליסה דריקר מן מעו"ד ועד תיק הספורט

עו"ד אליסה דריקר מן, בת 36, נשואה ליונתן מן, אם לשלושה. נבחרה בבחירות המוניצפיליות האחרונות לחברת מועצת העיר
אליסה דריקר מן צילום פרטי
אליסה דריקר מן צילום פרטי

לקראת האביב ובאווירה של התחדשות פגשנו נשים בעלות חוזק פנימים שעשו שינוי בחיים ויצאו לדרך חדשה. אם תשאלו אותן הדרך בכחלט מקדמת את האמצעים

נבחרה בפעם הראשונה לחברת מועצת העיר כרמיאל

עו"ד אליסה דריקר מן, בת 36 נשואה ליונתן מן אם לשלושה. נבחרה בבחירות המוניצפיליות האחרונות לחברת מועצת העיר.

דריקר מן עלתה מהעיר אודסה שבאוקראינה, הישר לכרמיאל בגיל שמונה עם הוריה ושני אחיה הגדולים.

בסיום התיכון עברה לגור  בתל אביב  שם התגוררה במשך שבע שנים עם יונתן מן, גם הוא בן העיר,  מי שיהיה בעתיד בן זוגה לחיים. השניים למדו לימודים אקדמאים, כל אחד במסלולו כאשר אליסה בחרה בלימודי משפטים.  לאחר שנים של זוגיות, השניים נישאו בשנת 2007.

לקראת סוף שנת 2008 בהיותה בחודש תשיעי להריונה הראשון, שבו בני הזוג לכרמיאל על מנת להשתקע ליד ההורים, ולחזור לכור מחצבתם, הקימו בית, ומאז הכל היסטוריה.

אליסה דריקר מן צילום פרטי
אליסה דריקר מן צילום פרטי

אחרי 11 שנים  כעורכת דין פלילית המועסקת על ידי הסנגוריה הציבורית כסנגורית חיצונית, היא היום עורכת דין עצמאית בעלת משרד גדול ומצליח בכרמיאל  העוסק במגוון  תחומים,  אזרחי  תאונות וליווי עסקים.

כאשר החלה מערכת הבחירות המוניציפליות, הוצע לה להשתלב במקום ריאלי ברשימתו של מי שנבחר לעמוד בראשות העירייה, משה קונינסקי.

דריקר מן החליטה להיענות לאתגר , נתנה הסכמתה והיום היא חברת מועצה פעילה, לצד עיסוקה כמשפטנית.

על כך היא משתפת: "אני חברה בדירקטוריון היכל התרבות, משמשת כחברת מועצת עיר מחזיקת תיק הספורט.  השאיפה להשיב עטרה ליושנה בתחום הספורט הבית ספרי ולקדם את הספורט ההישגי באופן ספציפי וספורט באופן כללי בעיר  . זאת ועוד, אני שואפת להשפיע ולהזיז בעוד תחומים ולכן גם חברה בוועדות נוספות כגון מכרזים, איכות הסביבה וביקורת במועצת העיר כאשר כל זאת,  בהתנדבות מלאה ומתוך רצון לעזור."

"השבוע שלי עמוס בצורה בלתי רגילה היות ובנוסף למועצת עיר, המשרד והבית אני גם משמשת כמרצה במכללת גליל מערבי בעכו ואף החל משנת לימודים זו גם  סטודנטית לתואר שני במנהל ציבורי ושלטון מקומי באוניברסיטת חיפה ומשתלמת בתחום המוניציפלי באוניברסיטת תל אביב. יחד עם זאת, בין לבין ממש לא שוכחת להתנדב מעבר לתחום המועצה ומעניקה ייעוץ משפטי לתושבי עיר באגף הרווחה בעיר. "

על החלטתה להכנס לחיים הפוליטיים בתחום המוניציפלי היא מסבירה: "ההחלטה ללכת לתחום הפוליטיקה עבורי מאוד יוצא דופן היות ומעולם לא היה לי עניין בכך , מצד אחד, אך מצד שני, היה זה רק טבעי כי בעקבות מעורבות קהילתית שלי במשך השנים, חשבתי שזה יהיה נכון לתרום גם כחברת מועצה".

דריקר מן מסבירה כי למרות שמבחינתה לא היה קושי להחליט להכנס לחיים הפוליטיים, היא בכל זאת התייעצה עם בני המשפחה שקיבלו את העניין בתחילה כקוריוז והיו בטוחים ש"זה יעבור לה". אך ככל שהקמפיין התקדם הבינו שהיא אינה מתכוונת לוותר.

היא משתפת: "עבדנו קשה לאורך שנת הבחירות, יצאתי כמעט כל ערב לחוגי בית ואירועים שונים בעיר, זה  היה מעניין ומתגמל כל פעם מחדש! הכרתי בשנה זו אנשים מדהימים ותושבים שאכפת להם . יחד עם זה , העשייה שלי במהלך שנת הבחירות הייתה מאוד מורכבת היות והייתי צריכה לאזן בין המשפחה בבית, העסק והפוליטיקה."

היום בחלוף חצי שנה מאז הבחירות, היא סבורה כי "עם הרבה רצון טוב ומטרה מאוד ברורה לעשות כמה שיותר ולהשפיע כמה שאפשר הכל אפשרי."

על הקושי המשפחתי לתפקד בין כל המטלות שלקחה על עצמה היא אומרת: "יש לי משפחה נהדרת ותומכת בלעדיה היה זה קשה כפליים וסביבת עבודה מעניינת ותומכת גם כן. השאיפה שלי לקדם ל ככל שאוכל כל תחום בו אגע הן מבחינת הקהילה, והן מבחינת המשפחה והקריירה ולשם כך אני סבורה כי יש לעשות זאת עכשיו כל עוד כוחי ורצוני בי ולא לדחות ולו לרגע לאולי רגע מתאים ונוח יותר שיכול וכלל לא יגיע".

מה הספקת מאז הבחירות ועד היום?

אני כל יום בעשיה קהילתית ולפעמים יותר בזה מאשר במשרדי.  ההישגים הגדולים כרגע בחצי שנה הזו זה כחודש אחרי הבחירות , כבר נפגשנו סנדו (מנהל מחלקת הספורט בעיריית כרמיאל, ע.ר.ה.) ואני עם מנהלי בתי הספר היסודיים בעיר ועם מורי החינוך הגופני והשבנו את תכנית הנבחרות והטורנירים בענפי הכדור לכלל בתי הספר היסודיים בעיר. הפרויקט צולח וגורם לאושר רב ויחדת גאווה לבתי הספר. לאחרונה גם ביצענו רפורמה בענף הכדורגל בעיר ואיחדנו את בתי הספר לשם מיצוי ואיזון משאבים למען ילדי כרמיאל והספורט ההישגי. מבחנתנו הייתה זו רק יריית פתיחה בספורט ההישגי, כאשר היד עוד נטויה וכעת עובדים על המהלכים הבאים."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות