fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפיגוע בבורגס: דניאל פחימה מעכו נפצע קשה ונלחם על חייו

דניאל פחימה מעכו מורדם ומונשם. אחיו אלי פחימה: "תתפללו למען אחי. ה-24 שעות האחרונות בשבילי היו פשוט מוות, אי וודאות מוחלט"
דניאל פחימה
כל עכו דואגת. דניאל פחימה (צילום באדיבות המשפחה)

דניאל פחימה מעכו, בן 24  נפצע באורח קשה בפיגוע בבורגס ונלחם על חייו.  פחימה יוטס  היום (ה') בעוד כשעה לארץ.

פחימה, תקליטן במקצועו מוכר מאד באזור הצפון ובעכו, "כדיגי' האחים" יחד עם אחיו אלי פחימה.  ביום שלישי טס עם חבריו לחופשה של מספר ימים בבורגס. בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "יאללה, הגיע הזמן לסדר מזוודה מתארגנים לבורגס, שתהייה לנו חופשה נעימה".

כשנודע למשפחתו על הפיגוע ההמוני, הם החלו לדאוג. פחימה לא יצר קשר עם משפחתו ועמוד הפייסבוק שלו הפך הוצף  בפניות  ובקשות שיתקשר הביתה ויאשר שהוא בריא ושלם.

דניאל פחימהבסך הכל נסע לחופשה. דניאל פחימה (צילום באדיבות המשפחה)

ב- 4 לפנות בוקר קבלה משפחת פחימה הודעה כי בנם  נמצא בין החיים במצב קשה. הוריו עלו על טיסה לבורגס, שם נחתו  היום (ה')  בצהריים, אך טרם פגשו את בנם. המשלחת הישראלית הודיע  למשפחתו כי  יוטס באמבולנס צבאי  לארץ עוד הערב.

אחיו אלי פחימה:  "מחזירים את דניאל  לארץ, הוא מונשם מורדם וסובל מכוויות.  הצוות חיכה שההורים שלי יגיע לבורגס, הם עוד לא פגשו אותו.  אני עוקב מכאן בדאגה  רבה. ה -24 שעות האחרונות בשבילי  היו פשוט מוות, אי וודאות מוחלט.  הלכתי לבקש ברכה מרבי דוד אבוחצירא מנהריה, שאמר לי שאחי יחזור וישתקם וכשחזרתי הביתה  קבלתי טלפון שמחזירים אותו לארץ.

אנחנו מאד קרובים, עובדים יחד "כדיג'י האחים", אני גדול מדניאל בעשר שנים.  דניאל זה הבן אדם הכי טוב שאני מכיר, בסך הכל נסע לחופשה.  מאז הבוקר לא מפסיקים להתקשר אליי גם אנשים שלא מכירים אותנו ומתפללים לשלומו".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות