fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצל החשש מקורונה, העדלאידע בכרמיאל בוטלה

עו"ד חיים שוקרני: הגשם לא יעצור אותנו
העדלאידע בכרמיאל
עדלאידע בכרמיאל. צילום: עיריית כרמיאל

בימים האחרונים תושבים רבים חזרו ושאלו מה יעלה בגורלה של העדלאידע בכרמיאל נוכח מזג האוויר הגשום שצפוי ביום שישי הקרוב (06/03/2020). ואכן, בשעות הבוקר פורסם כי הגורמים הרלוונטיים בעיריית כרמיאל החליטו על דחיית אירועי פורים ליום א', 08/03/2020 בשעות הצהריים.

לאור אירועי היום והחשש ההולך וגובר מהתפשטות נגיף הקורונה, התקיימה הערב (04/03/2020) הערכת מצב בראשות ראש העיר, משה קונינסקי, ובהשתתפות מנכ"לית העירייה- שולה מנחם, ראש מנהל תרבות ודובר העירייה- אלי שדה ויו"ר הנהגת הורים- משה צדקיהו. בהערכת המצב הוחלט כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות בעניין מניעת התקהלויות, אירוע העדלאידע בכרמיאל יבוטל, כך גם מסיבת הרחוב שתוכננה מיד אחריו.

בהודעה משותפת שהוציאו עיריית כרמיאל והנהגת ההורים נכתב "נא להתעדכן ברשת על אירועים קטנים יותר שיתקיימו. לאחר חג הפסח נתכנס שוב ובהתאם למצב נחליט על פיצוי הולם לילדים ולבני הנוער באירועי הקיץ."

 

העדלאידע בכרמיאל
פרסום העדלאידע, באדיבות עיריית כרמיאל

התכנון המקורי בוטל – גם הוא בשל החשש מקורונה

השנה, העדלאידע תוכננה להתקיים בסימן נשים. מיד לאחר סיום צעדת התלמידים, היתה אמורה להתקיים מסיבת רחוב גדולה בהפקת מינהלת הצעירים. תחילה, תוכננו הופעות של הזמרת הכרמיאלית שפיטה ושל כוכבת הרשת אנה זק.

לפני מספר ימים נודע כי זק, שחזרה מטיול באיטליה, שוהה בבידוד עד לשלילת הסיכוי להידבקות בנגיף הקורונה. בשל כך, בוטלה כלל הופעותיה הקרובות, כך גם השתתפותה באירוע העדלאידע בכרמיאל.

חבר המועצה עו"ד חיים שוקרני, ראש מינהלת הצעירים בכרמיאל, קיווה כי הגשם לא ימנע את קיום האירוע, אך בהמשך כתב בדף הפייסבוק שלו כי "הבריאות חשובה יותר."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות