fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנוער העובד, הלומד והזוכה: קבוצת הבנות של קן עכו זכתה באליפות הארצית בכדורגל

קבוצת הבנות של קן תנועת הנוער העובד והלומד, זכתה במקום הראשון באליפות הארצית בכדורגל
קהילה
מקום ראשון בארץ. קבוצת הבנות של קן עכו מתנועת הנוער, העובד והלומד צילום: יח"צ

קבוצת הבנות של קן עכו זכתה במקום הראשון בטורניר הכדורגל הארצי של תנועת הנוער העובד והלומד

כ-250 בני ובנות נוער – יהודים, ערבים ודרוזים, חניכי וחניכות תנועת הנוער העובד והלומד השתתפו בטורניר הכדורגל השנתי של התנועה, שהתקיים ביום שישי האחרון באצטדיון המקומי בכפר מנדא.

הטורניר נערך זו השנה השנייה בהשתתפות חניכים וחניכות מקיני התנועה באזור הצפון. טורניר הכדורגל הינו דרך נוספת לחבר בין עולמות, לקיים שפה מכבדת בין המינים ובין הקבוצות השונות בחברה.

השנה, הטורניר התקיים בסימן נשים בספורט, וכלל החניכים והחניכות עברו לקראת הטורניר פעולה על הנושא ועל הקשר בינו לבין מקומן של הנשים בתחומים שונים בחברה. הטורניר עוסק גם בהתמודדות עם אלימות במגרשים, הבאה לידי ביטוי בהענקת גביע לא רק לקבוצה המנצחת  אלא גם לקבוצה ההוגנת של הטורניר – קבוצה ששיחקה באופן חברי, מכבד, קבוצתי ומפרגן.

קבוצת הבנות של קן עכו זכתה במקום הראשון מבין 10 קבוצות.

רכזי הטורניר, איה זהר ושאדי חביב אללה, סיכמו: "הטורניר מייצר מפגש בין חניכי התנועה היהודים, הערבים, הדרוזים והצ'רקסים, דרך שפה המשותפת לכולם שהיא הכדורגל. המפגש הספורטיבי מאפשר לחניכים לבוא לידי ביטוי ולהבין זה את זה באופנים לא מילוליים. דרך הטורניר אנחנו מעבירים מסר של שוויון. על המגרש יש מקום שווה לכל החניכים, והמשחק המשותף מאפשר לפרק דעות קדומות ודימויים. מה שמייחד את הטורניר זה הערכים שבאים בו לידי ביטוי, וכן היותם של החניכים חברים בתנועת נוער אחת משותפת, כך שהטורניר הוא לא אירוע בודד אלא חלק מרצף חינוכי ומפגשים בין חניכי התנועה. החניכים המשתתפים בטורניר הם ברובם מדריכים צעירים בעצמם, והם יוכלו להעביר את הערכים הללו לחניכיהם בקנים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות