fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הן ערביות, לא רוצה ללמוד איתן"

תלמידה שהגיעה ללמודי קוסמטיקה בבית הספר למקצועות היופי של נאווה קול בחיפה עזבה כשהבינה שחברותיה לספסל הלימודים הן ערביות
נאוה קול (מימין) עם צוות בית הספר ותלמידים. צילום: עצמי

שעות ספורות לאחר שהתחילה ללמוד, עזבה צעירה מאזור חדרה את הלימודים בבית הספר הגבוה למקצועות היופי של נאוה קולאז' בצ'ק פוסט בחיפה, רק כי התברר לה שרוב התלמידות בקורס אינן יהודיות.

הצעירה שהתייצבה לפני כשבועיים לתחילת לימודי קורס קוסמטיקה, נפגשה בתחילה עם יועצת הלימודים והסבירה לה שבמשך תקופה מסוימת בחנה מספר בתי ספר דומים והגיעה למסקנה כי היא מעדיפה ללמוד אצל נאוה קולאז'.

היא נרשמה לקורס שבו ביקשה להשתתף ונכנסה לכיתה, אלא ששעה וחצי לאחר שהחלו הלימודים, יצאה הצעירה מהכיתה וביקשה לשוחח עם מנהלת בית הספר, אלא שזו לא הייתה במקום באותה השעה ולכן, היא הופנתה לחדרה של נאווה קול, מייסדת בית הספר ובעליו.

"היא נכנסה אלי לחדר ופתחה במשפט: 'חשוב שתביני שאני לא גזענית אבל בכל זאת, יש יותר מידי תלמידות ערביות בכיתה שלי'", כך מספרת קול השבוע, "היא אפילו טרחה להדגיש בפניי כי מתוך 15 תלמידות שלמדו בכיתה, חמש מהן ערביות והוסיפה שהיא לא מוכנה ללמוד איתן. ניסיתי להקשות עליה, להבין אולי קרה משהו, אולי מישהי פגעה בה, אבל היא השיבה בשלילה, הסבירה שהאווירה טובה והמורה נהדרת, אבל היא מעדיפה לסיים את לימודיה באופן מידי ואף ביקשה ממני להזמין אותה כשתהיה לי כיתה ליהודיות בלבד".

קול ניסתה להסביר לתלמידה שהיא לא יכולה להבטיח "כיתה ליהודיות בלבד", והדגישה שבית הספר שלה פתוח בעבור כל אישה ואיש שרוצים ללמוד את אחד ממקצועות היופי.

יצוין, כי לאחר זמן מה התלמידה אכן עזבה את בית הספר ולא שבה אליו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות