fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה עצרה חשוד בתקיפת רופא במרכז הרפואי גליל בנהריה

תושב ירכא טען כי הוא לא מקבל טיפול ראוי
המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)
המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)

 תושב ירכא טען שלא קיבל טיפול ראוי

הבוקר (שני), התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על תקיפת רופא במרכז הרפואי בגליל בנהריה. מבדיקה ראשונית עולה כי החשוד, תושב ירכא בן 43 התלונן כי אינו מקבל טיפול והחל לתקוף באגרופים את הרופא במקום. החשוד כאמור נעצר לחקירה.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי בשעת בוקר הותקף רופא בכיר בחדר המיון ע"י אחד המטופלים, תושב ירכא בן 43, שהתלונן על כך שאינו מקבל טיפול. לאחר מכן ניסה המטופל לתקוף רופא נוסף, במהלך ניסיון ההשתלטות עליו. צוות המאבטחים ושוטר המוצב דרך קבע במרכז הרפואי השתלטו על התוקף, שהועבר לחקירה בתחנת משטרת נהריה. הרופא המותקף, שמצבו קל מאוד, קיבל טיפול במיון. יצוין כי רק לפני כחודש וחצי הותקפו שלושה מאבטחים במרכז הרפואי ע"י שלושה צעירים תושבי האזור, שהתבשרו כי אחת מבנות משפחתם מתה במרכז הרפואי. המתפרעים היכו את המאבטחים, שנזקקו לטיפול רפואי.

הרופא הבכיר שהותקף: "הגבר הגיע אלינו בצעקות ובקללות, תוך שהוא טוען כי אינו מבין למה הוא לא מקבל טיפול. כשניסיתי להסביר לו שעליו לגשת ל'מיון מהלכים', הוא החל לפתע לתקוף אותי בראשי ובאיברים נוספים בגופי. למזלי, הפגיעה לא היתה חמורה, אך מיותר לציין שהתחושה היתה מפחידה ולא נעימה".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום: "יש לנו אפס סובלנות כלפי כל מי שנוהג באלימות נגד הצוות הרפואי. אנו נפעל בכל המישורים, גם במקרה הנוכחי וגם בהמשך, כדי למנוע ולעקור משורש את התופעה הזו. אין לנו ספק שהמשטרה תטפל ביד קשה בכל מקרה אלימות כלפי הצוות הרפואי."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות