fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכניסה לגברים אסורה

תושבים בגליל המערבי רכשו כרטיסים להופעתו של אהוד בנאי בהיכל התרבות במעלות-תרשיחא. ערב המופע התברר להם כי הוא מיועד לנשים בלבד
לנשים בלבד. אהוד בנאי צילום: יאיר שילוח

זעם בקרב מנויי היכל התרבות במעלות-תרשיחא על רקע אי הבנה במכירת כרטיסים למופע המחווה למשפחת בנאי בהשתתפות אהוד בנאי שאמור להתקיים מחר (רביעי).

מיזם "קול יוצר" בניהולו של המוזיקאי יגאל אוחיון פרסם לאחרונה מודעות בדבר מופע מיוחד של הזמר אהוד בנאי, כאמור, במסגרת מחווה למוזיקאים במשפחתו הענפה.

במודעות שהופצו במעלות ובסביבתה נכתב כי מדובר ב"ערב נשים", אלא שעל פי טענות המנויים, בהיכל התרבות בעיר, שם אמור להתקיים המופע נמכרו כרטיסים לכל דורש, בלי להסביר לרוכשים, ובהם מנויי ההיכל, כי מדובר בערב המיועד לנשים.

רק הערב (שלישי), כ-24 שעות לפני המופע התבררה הטעות. לפיכך, נאלצו עובדי ההיכל ליצור קשר עם רוכשי הכרטיסים ולהבהיר להם כי רק נשים יוכלו לעשות שימוש בכרטיסים שנרכשו. עובדי ההיכל אף הבטיחו למנויים שנבצר מהם להגיע, כי עלות הכרטיס תוחזר להם במלואה והתנצלו על עגמת הנפש שנגרמה להם.

שלמה בן דוד, מקיבוץ רגבה רכש שני כרטיסים למופע וכך סיפר הערב: "בשעות אחר הצהריים של יום שלישי אני מקבל טלפון מהיכל התרבות ובו מודיעים לי שרק נשים יכולות להגיע למופע. כעסתי מאוד, כי אף אחד לא טרח להבהיר לי את זה במעמד רכישת הכרטיסים ואני תכננתי להגיע עם רעייתי. אז נכון, הבטיחו לי שהכסף יוחזר לי, אבל זה לא עוזר לי. מדובר בהתנהלות שאינה מקובלת עלי ואני כמובן אשקול אם לחדש את המינוי שברשותי".

התקלה לא אצלנו. יגאל אוחיון צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור

אישה נוספת, תושבת האזור זעמה כשהבינה שלא תוכל להגיע למופע עם בן זוגה: "רכשתי את הכרטיסים לאחר שחברה סיפרה לי על המופע, לא ראיתי את המודעה ולכן לא ידעתי שמדובר בערב שמיועד לנשים בלבד.  כך או אחרת, אני רוצה לומר שטירוף ההדתה ששוטף את ישראל עלה השבוע מדרגה נוספת. מצד אחד לא מאפשרים לגברים להגיע למופע, מצד שני על הבמה ישיר אהוד בנאי, ולצידו תופענה נשים ממיזם "קול יוצר" אז זה בסדר שיהיה גבר על הבמה, אבל זה לא בסדר שגברים אחרים יישבו בקהל. מדובר בהחלטה הזויה ולא הגיונית, שלא לומר טיפשית שפוגעת פגיעה אנושה בקהל צרכני התרבות בגליל המערבי וזה לא משהו שיעבור לסדר היום, לא מבחינתי לפחות".

אוחיון: "מלכתחילה, המופע שווק ונמכר כמופע לנשים בלבד ואנחנו הבהרנו את העניין לרוכשי הכרטיסים. התקלה אירעה במכירה שנעשתה במסגרת היכל התרבות ואין לי אלא להצר עליה ולהתנצל בפני קהל הגברים המאוכזבים".

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר בתגובה: "מדובר בטעות אנוש, המופע היה מיועד לנשים בלבד, עוד בשלב הרעיון ולא היו אמורים להימכר כרטיסים לגברים, לכן, אנו מתנצלים על הטעות. מיותר לומר שקהל הגברים שרכש כרטיסים יקבל את כספו בחזרה. נבקש להדגיש, עמותת "קול יוצר" היא עמותה פרטית. העירייה אינה אחראית על האירועים שהיא מפיקה ועל תוכנם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות