fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישראלי הראשון בקבוצה הרשמית של אאודי באיטליה מכרמיאל

בר ברוך צילום אאודי ספורט איטליה
בר ברוך צילום אאודי ספורט איטליה

יצרנית הרכב אאודי בחרה בנהג מרוצים ישראלי מכרמיאל – להתחרות מטעמה באליפות איטליה לרכבי יוקרה  Super GT3

בר ברוך צילום אאודי ספורט איטליה
בר ברוך צילום אאודי ספורט איטליה

ברוך  הישראלי הראשון בקבוצה הרשמית של אאודי באיטליה, ינהג ברכב Audi R8 LMS  היוקרתי במהלך עונת המרוצים הקרובה. אליפות איטליה לרכבי יוקרה – Super GT3 תיפתח ב-27 באפריל עם נציגות ישראלית מכובדת. יצרנית הרכב אאודי בחרה בנהג המרוצים הישראלי הצעיר הכרמיאלי  בר ברוך(21), והחתימה אותו לקבוצה הרשמית של החברה – Audi Sport Italia.

ברוך, בתמיכה של חברת קאווה גרופ, יטוס ב-25 באפריל לאיטליה על מנת להתאמן לקראת המרוץ הראשון שיתקיים במסלול אימולה כבר בסוף השבוע הקרוב 28 ו-29 באפריל. קאווה גרופ תומכת בבר ברוך ותעניק לו שירות אישי ולוגיסטי בעונת המרוצים 2018. מעטפת השירות של קאווה גרופ תאפשר לו להתמקד באימונים, בנהיגה על מסלולי המרוץ, ללא הסחות דעת, להצליח ולהגיע לשיאים מקצועיים חדשים.

אליפות איטליה לרכבי יוקרה, Super GT3 – אחת מליגות מרוצי המסלול הנחשבות באירופה, מאופיינת ביריבות היסטורית בין יצרניות רכב גדולות כמו פרארי, אאודי, מרצדס, אסטון מרטין וב.מ.וו. מרוציה מתקיימים במסלולים המפורסמים ביותר באיטליה כמו אימולה, מיזאנו, מונזה ומוג'לו, בהשתתפות נהגים ותיקים, מנוסים ומפורסמים.

ברוך הצעיר החל  את דרכו בספורט המוטורי בגיל 10 , במשך השנים האחרונות מתחרה באירופה. את התרבות המוטורית ספג מינקות ,  בעת שהחל את דרכו בנהיגת קארטינג .  תחילה בישראל, ומעט באירופה כדוגמת מסלול קארטודרומו ברגמו איטליה, גארדה קארטינג (איטליה) לאחר מכן גם בבית הספר  מייקל שומאכר קארטינג סנטר בגרמניה.  כבר אז בלט כנהג מוכשר ולרוב סיים במקומות הראשונים.

על בחירתה של אאודי הוא אומר:  "זו התרגשות גדולה וקפיצת מדרגה עבורי לנהוג בקבוצה הרשמית של אאודי. בעונת המרוצים 2017 התחריתי בקבוצת למבורגיני. בסבב הנוכחי חברת אאודי, הבעלים של למבורגיני, ביקשה אישור מיוחד למשוך אותי אליה לטובת אליפות איטליה, החתימה אותי להיות הנהג הישראלי הראשון באאודי ואני גאה במעמד זה. אני משקיע את כל כולי בספורט המוטורי, המתפתח באופן מתמיד, גם בישראל. בחודשים האחרונים מתנהל מהלך להבאת פעילויות ספורט מוטורי מקצועיות של אאודי ספורט איטליה לישראל. אני מקווה כי שיתוף הפעולה שלי עם אאודי באליפות איטליה עתיד לפתוח צוהר לפעילויות האלו להתממש בקרוב. אני מודה לקאווה גרופ על התמיכה הרבה, המאפשרת לי להתמקד בהתפתחות הספורטיבית ולהתרכז בהכנות למרוצים באיטליה".

עדי רודניצקי שרון, סמנכ"לית שיווק ב-CAVAGROUP: "אני מברכת את בר ברוך על הצטרפותו לקבוצה הרשמית של אאודי ומאחלת לו להגיע לשיאים מקצועיים חדשים באליפות איטליה. קאווה גרופ תומכת בבר ברוך, שמחה להעניק לו שירות אישי ולוגיסטי בעונת המרוצים 2018, ולאפשר לו להתמקד בתחום עיסוקו ללא הסחות דעת. אורח חייו של בר ברוך ספורטיבי ותובעני במיוחד, ומצריך ריכוז ומאמץ רב. "

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות