fbpx
Nahariyya, IL
29°
Fair
14h15h16h17h18h
29°C
29°C
29°C
29°C
28°C

הירי בדיר אלאסד: כוחות מיוחדים נפרסו בשטח

רכב נתפס בחורשה. החשד הוא שמדובר ברכב המעורב באירוע הירי מוקדם יותר לעבר ניידת המשטרה
כוחות גדולים נפרסו בשטח. דיר אלאסד היום | צילום משטרת ישראל
כוחות גדולים נפרסו בשטח. דיר אלאסד היום | צילום משטרת ישראל

בהמשך לירי שבוצע מוקדם יותר היום, שבת, לעבר ניידת משטרה שהייתה בדרכו לטפל באירוע בכפר דיר אלאסד, מבירור ראשוני עולה, כי השוטרים הבחינו ברכב הנוסע ללא לוחית זיהוי קדמית וסימנו לנהג לעצור. כשהבחינו בכך החשודים, הם החלו לירות לעבר הניידת והשוטרים השיבו באש. לא דווח על נפגעים.

כוחות משטרה גדולים פועלים בכפר, מחסומים נפרסו ומסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל מסייע בסריקות לאיתור החשודים. כוחות גדולים מבצעים חיפושים מבית לבית. רכב נתפס בחורשה של דיר אלאסד, והחשד הוא שמדובר ברכב המעורב באירוע הירי. חוקרים אוספים ממצאים בזירת האירוע ופתחו בחקירה.

דיר אלאסד היום | צילום: משטרת ישראל
הרכב שנתפס בחורשה בדיר אלאסד | צילום: משטרת ישראל

סגן ראש המועצה המקומית דיר אלאסד נימר חוסיין אמר ל"צפון-1": "זו עליית מדרגה. לירות על רכב משטרתי שנכנס לכפר לעשות סדר, לשמור על ביטחון התושבים, זה מעל ומעבר. תושבי הכפר מתנגדים לכך התנגדות נחרצת. אני וכל הכפר מוקיעים את מי שעשה את זה, ומקווים שהמשטרה תתעשת ותתפוס מהר את האחראים".

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן: "ירי לעבר שוטרים שבאו לאכוף את החוק מעיד על הסלמה מסוכנת וצפויה תגובה קשה ובלתי מתפשרת, הפורעים ישלמו את מלוא הדין. מגזר שלם סובל מהאלימות החמורה והמשטרה לא תנוח ולא תשקוט עד שהביטחון והשקט ישובו לישובים הערביים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות